Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier helaas maar 1 nacht gelogeerd. Vriendelijk ontvangst. Wij zochten nog een restaurant om in de avond , meteen werden we geholpen en werd een restaurant voor ons gebeld. Hotel is zeer smaakvol ingericht, overal staan prachtige boeketten met verse bloemen. Het ontbijt is geweldig, heerlijk vers fruit en jus d'orange, eitje naar keuze, goede koffie. Ook hier weer zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier een nacht geslapen met de kinderen. Her hotel is heel smaakvol ingericht in klassieke stijl. Alles is recent verbouwd en gedecoceerd met prachtige verse bloemen. Het ontbijt is een feest: heerlijke croissants, vers brood, scrambeled egg, vers geperste sap naar leuze. Alles was geweldig goed verzorgd. Een absolute aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 september 2016

dit hotel gevonden via TA, en we verbleven er begin augustus. Van bij de aankomst was alles heel zen : onze valiezen werden uit de wagen geladen en naar de kamer gebracht, klassieke muziek op achtergrond, een heerlijk parfum dat door de ramen naar buiten kwam. Het ontbijt, gebracht door Mme Bernadette was zalig : buiten op het terras, opnieuw de klassieke muziek op de achtergrond, en de uiterst vriendelijke bediening door Mme Bernadette zullen we nooit vergeten. Ook alle diners werden zonder enige moeite geboekt in de diverse restaurants van Honfleur. We hadden een suite, kraaknet en heel verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Ontzettend leuk en perfect verzorgd klein hotelletje. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en stijlvol geingerichte kamer en leuk binnenterras. Overal in het hotel waren verse boeketten bloemen en het ontbijt was perfect.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 2 november 2015

Wat een prachtig hotel is dit! Alles klopt hier qua inrichting. Mooie sfeervolle kamers met fantastische bedden. Mooi gemeubileerde benedenwoonkamers met knapperend houtvuur en klassieke muziek stralen bohemien chique sfeer uit. Deze ambiance samen met de vriendelijke service maken dat je je hier snel thuis voelt en eigenlijk niet meer weg wilt. Het overdadige en overheerlijke ontbijt doet daar nog een schepje bovenop en is haar prijs zeker waard. Perfecte plek om lekker bij te komen van doorreis en dagje Honfleur. Ook leuke binnenplaats voor kop thee of glas wijn.Genieten geblazen! Ozzie& Lien

Datum van verblijf: november 2015