“Verse desserts”

Geclassificeerd als nr. 11 van 183 Restaurants in Honfleur
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne stopplaats tijdens een regenbui in Honfleur.
Mooi tuinterras bij mooi weer
Lekkere cheesecake.
Heerlijk appelsap
Vriendelijke gastheer
Beren zijn eng

30 juli 2017 beoordeeld

Lekker, rustig gelegen, vriendelijke bediening, topproducten, voldoende op het bord. We gingen er 2 dagen na elkaar, dus dat spreekt boekdelen!

20 juli 2017 beoordeeld

Voor 2 jaar waren we al eens in G'ours'mandise gaan eten. door toeval lieten we ons leiden doorheen de smalle straatjes en langs het lokale marktje onder de kerktoren. Zo kwamen we terecht in het kleine winkeltje waar allerhande beertjes (vandaar de link met de naam van het restaurantje) te koop aangeboden werden. En toen we zagen dat op het kleine terrasje van G'ours'mandise ook kleine snacks (salads, wafels, hartige en zoete pannenkoeken en ijs geserveerd warden, waren we onmiddellijk verkocht.
Ditmaal waren we op terugtocht van Bretagne en maakten een tussenstop in Honfleur. We flaneerden door het haventje en de smalle steeges, en zochten G'ours'mandise op. De sfeer is er nog steeds hetzelfde, de bediening is vlot en dus genoten we opnieuw van de heerlijke gerechtjes.

9 juli 2017 beoordeeld

Toevallig hier op uitgekomen want het ligt ietwat verscholen. Maar ga er zeker naar op zoek, het loont de moeite. Fijne, originele inrichting. Onze ijsjes waren overheerlijk. De latte macchiato is vermoedelijk de beste die ik ooit heb gedronken. Wij vonden het jammer dat we dit niet vroeger hadden gevonden en al gegeten hadden. Rustig, lekker eten, vriendelijke bediening… Heel wat anders dan de vele op toeristen gerichte restaurants waar het eten wat minder is, de bediening rap rap moet gebeuren en de prijs die je er voor moet betalen veel te hoog is. Een echte aanrader!

2 maart 2017 beoordeeld

Ontzettend gezellig klein restaurantje/theehuis, prima geschikt voor een lunch. De maaltijden waren erg lekker, en uitstekend qua prijs/kwaliteit-verhouding. Erg vriendelijke bediening. Niet geschikt voor een supersnelle hap, aangezien het slechts door een koppel wordt uitgebaat en mevrouw er alleen voor staat in de keuken, maar de wachttijd was erg acceptabel. Een absolute aanrader om te ontsnappen aan de toeristische restaurants!

Reizigers die G'ours'mandise bekeken, bekeken ook

La Riviere-Saint-Sauveur, Honfleur

In G'ours'mandise geweest? Deel je ervaringen!