“De beste ijsjes van Honfleur”
Beoordeling van Glaces de la Ferme

Glaces de la Ferme
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Honfleur
13 september 2017 beoordeeld

Wie van lekker ijs houdt, moet hier zeker een ijsje proeven. Vers hoeve ijs en sorbet, veel verschillende en ook verrassende smaken. Je kan er niet zitten, maar neem je ijsje mee en geniet ervan op een bankje met zicht op de oude haven.

philippe c, Propriétaire van Glaces de la Ferme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Merci !!!

24 juni 2017 beoordeeld

Lekkere smaken van natuurlijk ijs, in bakjes of nog lekkerder in een hoorntje. Je proeft dat de basis echte melk is met echte vruchten

philippe c, Propriétaire van Glaces de la Ferme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Merci

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo een lekker ijs gegeten.
Ligt in een zijstraat aan de haven.
Het karamelijs met gezouten boter is mijn favoriet!

Merci

26 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekende ijsjes. Iedereen kan kiezen uit veel verschillende smaken.Zeker een bezoekje waard.......

30 april 2015 beoordeeld

pure oprechte smaken maar een probleem allemaal zeer zeer goed :48!!!
ik was op zoek met het oude adres namelijk rue Barbel maar daar kende niemand het.
Gelukkig heeft een winkelier mij het juiste adres gegeven.

philippe c, Gérant van Glaces de la Ferme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2015

je me souviens tout particulierement de vous,de votre joie communicative en decouvrant nos parfums.
c'etait un tres bon moment d'échanges.
à très bientot

Reizigers die Glaces de la Ferme bekeken, bekeken ook

La Riviere-Saint-Sauveur, Honfleur

Honfleur, Calvados

Honfleur, Calvados

In Glaces de la Ferme geweest? Deel je ervaringen!