Beoordeeld op 8 mei 2018

fijne overnachting in het centrum van Honfleur.
goede ligging, gratis parking op wandelafstand! vriendelijke ontvangst, maar enkel in het Frans.
Propere kamers en ontbijt me alles er op en er aan, samen aan 1 grote tafel.
aanrader!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Heel mooie kamer, super vriendelijke gastheer. Ligt vlak in het centrum en toch rustig. Lekker uitgebreid ontbijt, verschillende soorten brood, stokbrood, croissant kaas en vlees, gekookt eitje, verse confituren. Een aanrader!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2017

Heel charmante B&B waar je je meteen thuisvoelt.
Mooi ingerichte kamer met zeer nette en moderne badkamer.
Gastheer is zeer vriendelijk en gaf ons meteen ook enkele handige restaurant-tips.
Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.
Enig minpuntje was de onfrisse geur in de ontbijtruimte.
Gratis parkeren kan (blijkbaar sinds kort) niet meer voor de deur, maar wel op 5min loopafstand.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 3 september 2017

Wij hadden 3 van de 5 kamers geboekt. Elke gastenkamer is uniek. Vriendelijke onthaal door de gastheer die ook voor een heel uitgebreid en verzorgd ontbijt heeft gezorgd. We werden in de watten gelegd.
Deze B&B is niet geschikt voor personen die slecht te been zijn.
De badkamers waren kraaknet en hedendaags ingericht.
Als je voor deze B&B kiest dan ga je voor het intieme, het originele en romantische karakter van de kamers en ga je terug in de tijd.
Deze B&B ligt in hartje Honfleur in een mooie rustige straat met veel eetgelegenheden.

Kamertip: Kamer Madame Pompadour
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 12 april 2017 via mobiele applicatie

Op het eerste gezicht is dit de ideale plek om te logeren in honfleur. Een mooi vakwerkhuis in de hoofdstraat, mooi ingerichte kamers met veel oog voor detail. Vriendelijke ontvangst. Echter niet aangewezen voor slechte slapers. Je hoort werkelijk alles doorheen het hele huis. Onze snurkende bovenbuur leek wel naast mij te liggen. Maar, gezien de pracht van het huis en de kamers nam ik het er graag bij. Lekker ontbijt met eerlijke producten. De yoghurt is onweerstaanbaar.

Datum van verblijf: april 2017