Beoordeeld op 13 augustus 2018

prima ligging aan het haventje midden in het centrum, parking ter beschikking mits bij betalen, en vriendelijk behulpzaam personeel , bij warm weer mis je wel airco . wifi werkt niet goed . kamer was netjes, alles was aanwezig .

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 5 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn op goed geluk naar Honfleur gereden. Daar geparkeerd op een grote parkeerplaats om een hotel te zoeken. Na een paar 100 meter kwamen we langs Le Cheval Blanc. Er was nog plek! Heel vervelend was dat we kamer 326 toegewezen kregen, maar toen we daar naar binnen gingen, bleek de kamer al bezet. Erg confronterend. Terug naar de receptie. Nu kregen we kamer 216. Niet groot maar met prachtig uitzicht op de haven. De kamer is verder van alle gemakken voorzien dus prima voor 1 nacht. Als je naar buiten loopt ben je gelijk bij de super gezellige haven met allerlei barretjes en restaurantjes. We waren eerst niet van plan in het hotel te ontbijten maar op maandagmorgen was er weinig andere keus.
13 euro per persoon vind ik rijkelijk veel voor wat er aangeboden wordt. Koude eieren, smurrie van ei (moet scrambled eggs voorstellen) spek en wat jam. Maar blijkbaar is dat normaal in Frankrijk. Al met al prima voor 1 nacht.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Wij waren twee nachtjes in dit hotel en we hadden een appartement op de tweede verdieping, het was niet groot maar met een goed uitzicht op de haven. Het appartement was rook vrij maar ik vond toch een peuk in de slaapkamer jammer.
Bedden waren redelijk, douche was lekker en warm met genoeg waterdruk. De koelkast zat vol met ijs en die mag dus wel eens ontdooid worden. Verder waren de schuifdeuren moeilijk te bedienen.
In het appartement is geen lift en de trap is.moeilijk en smal.
Ontbijt was in het hoofdgebouw, alles was er maar de eetzaal is klein en je moet er een beetje behendig in zijn om langs de andere etende mensen te lopen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 3 september 2017

Modern, goed gelegen in centrum Honfleur. Perfecte uitvalsbasis voor ontdekken van Honfleur en Le Havre. Ruimekamer met zicht op het bassin. Badkamer zeer netjes. Ontbijt uitgebreid naar Franse normen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 juli 2017

Ruime familiekamer met zicht op de haven. Perfect gelegen om het stadje te bezoeken. Betaalparking dichtbij. Modern ingericht. Grote comfortabele badkamer. Slechte kwaliteit van de bedden! Kinderen sliepen in stapelbed. Ze lagen op een houten plank met daarop een dunne matras waarrond een dikke plastiek was! Daarbovenop nog een veel te dik donsdeken! Ook de kwaliteit van het 2-persoonsbed viel tegen. Alle 4 slecht geslapen!!!

Datum van verblijf: juli 2017