Beoordeeld op 28 februari 2016

Ik verbleef hier drie nachten voor zaken nadat ik hier enige jaren terug al eerder had verbleven. De kamers zijn redelijk aftands maar dat geldt eigenlijk wel voor meerdere hotels in dit plaatsje. Ontbijtbuffet is okay, net als het restaurant. De kamer die ik deze keer had was zeer klein, typisch frans. Wel schoon. Leuke lounge beneden waar je een glas wijn kan drinken. Parkeren is op ca. 200m op een niet bewaakt terrein achter een huis aan een doorgaande weg.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 februari 2015 via mobiele applicatie

uitmuntend hotel met luxueus ontbijt (te betalen), zeer verzorgd restaurant met klassewijnen.
De kamers : zeer verzorgd.
Kortom : gelegen in het centrum op een boogscheut van het haventje en de voornaamste winkelstraten.
Vriendelijk personeel zeer behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2015
DidierLassarat, Directeur général van Les Maisons de Lea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2015

Cher client, Nous vous remercions chaleureusement d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre établissement. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié aussi bien les textures que les saveurs. Nous notons votre ressenti concernant le dessert et en avons fait part au chef.
Nous proposons maintenant une nouvelle carte que nous serions ravis de vous faire découvrir!

A très bientôt...

Léa et Didier Lassarat

Beoordeeld op 3 november 2014 via mobiele applicatie

gelegen in het hartje centrum, op een boogscheut van het haventje een hotel die mij enorm bevallen is, kamers met alle komfort en een ontbijt die alhoewel niet gratis van uitzonderlijke kwaliteit en zeer gevarieerd. Vriendelijk onthaal. Een aanrader. Eigen parking mits kleine vergoeding.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 27 augustus 2014 via mobiele applicatie

Hotel id oude school is mooi en rustig gelegen, restaurant in centrum daarentegen is kortweg van zeer gemiddelde kwaliteit en geen aanrader, zeer lange wachttijden, kwaliteit ondermaats en toch vrij hoge prijzen á la carte gegeten maar niet beter dan een gemiddelde taverne aan resto prijzen, beetje probleem in Honfleur om iets te vinden van goede kwaliteit ..,

Datum van verblijf: juli 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 augustus 2014

Dit hotel lig vlak in het centrum van Honfleur dat best een gezellig stadje is. Het hotel heeft wel iets charmant . Er is geen lift zodat je met je valiezen moet sleuren langs kleine trapjes. Eer nis ook geen parkeergelegenheid. Het hotel stelt wel een 200 meter verder parkeerplaatsen ter beschikking mits bij betaling.Het ontbijt is goed , zeker gelet op e reputatie van het franse ontbijt. Ze laten echter veel door jezelf doen. Het toestel om eieren te koken deed het niet. We hebben er ook 1 maal s'avons gegeten. Dit was echter niet voor herhaling vatbaar . Er zijn veel betere en gezelligere eetgelegenheden in Honfleur vooral aan de haven.
De kamer was eerder basic. Geen airco , geen muggenapparaat. Sommige lichten waren kapot.

Datum van verblijf: juli 2014