Beoordeeld op 7 november 2018

Zeer goed gelegen voor Honfleur zelf en door de eigen afgesloten parking ook zeer goed om uitstapjes te maken in de streek. Goed ontbijtbuffet, propere kamers, vriendelijk personeel . . . kortom, het is onze vaste stek wanneer wij naar Honfleur gaan.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Annabelle C, General Manager van Mercure Honfleur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Bonjour,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Honfleur.

Best Regards

Beoordeeld op 29 september 2018

Mooi gerenoveerd hotel, met leuke bar. Dit hotel heeft geen eigen restaurant, maar dit is geen enkel probleem, genoeg restaurantjes op wandelafstand. Heel vriendelijk personeel aan de receptie. Het ontbijt was goed.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 5 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Het Mercure hotel in Honfleur is erg gunstig gelegen. Vlak bij de oude en gezellige haven waar het wemelt van de leuke bars en restaurants.
Het hotel heeft een goed bereikbare private parking. De kamers zijn modern en comfortabel, net als de rest van het hotel.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en meer dan voldoende voor wie van lekker ontbijten houdt!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018

Mooi hotel, dicht bij het centrum gelegen. Parkeerplaats achter hotel beschikbaar. Wel een betaalde plaats (€ 10,-).
Kamers zijn ruim en bedden voelen stevig aan. Goed om te slapen. Ruime douche.
Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018