Beoordeeld op 29 december 2018

Aangenaam en romantisch verblijf. Fantastiche menu en wijnen in restaurant met een perfecte en gezelige bediening. Gans het hotel, ook de mensen geven u een zalig en ontspannent gevoel. Het is een hotel om zeker nog terug te komen.

Kamertip: Wij hadden de junior suite kamer 27, mooie kamer, tof uitzicht.
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 11 december 2018

Uiterst stijlvolle en attente ontvangst in een prachtig hoevestijl hotel. Prachtig uitzicht op de Seine en de Pont de Normandie. Zeer ruime kamer met alle gewenste details. Schitterend binnenzwembad met desgewenst spa behandelingen. De tweedaagse verwendagen waren een culinaire revelatie. Het stadje Honfleur is zeer de moeite waard

Kamertip: Kamers in het hoofdgebouw van de hoeve zijn allicht de comfortabelste.
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 13 november 2018

We hadden een tweedaagse verwendagen gepland. Alles erop en eraan. 1800 euro!
Inbegrepen behandeling van 2 uur en een 7 gangen menu.
Als we toekwamen werden we zeer goed onthaald.De uitleg van de kamer was zeer beperkt. Zo weten we nu nog steeds niet of de airco werkt.Op TV geen BVN
De behandelingen sloegen ons tegen. Het was meer wrijven dan massage. Er was ook niemand in de SPA afdeling. Het was er koud en ongezellig. We hadden gedacht hier een hele tijd door te brengen met te lezen, hamman , sauna , whirlpool.We hebben het maar een uurtje volgehouden. We zijn dan maar in de lounge gaan zitten. We bestelden een mojito. Dit hadden ze niet. Op de kaart stond een caffe latte maar blijkbaar kennen ze dit niet. Ze brachten na een tijd een koffie met een kannetje melk.
Het ontbijt de eerste morgen was triestig wat bediening betreft. Ik kreeg mijn koffie na een kwartier als mijn eten juist op was. We bestelden een spiegelei. Deze was echt niet goed gebakken. Het eiwit lag er nog bij, het was zeer vloeibaar. De gebruikte borden werden niet afgeruimd alhoewel we maar met twee tafels in de zaal waren.
De 7 gangen menu was in orde maar veel.
Het gebouw is prachtig.
Voor zoveel geld komen we hier nooit meer terug.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 3 november 2018

Hier wordt je echt verwend van bij je aankomst. De kamers zijn heel stijlvol ingericht, de bediening super vriendelijk. Het ontbijt was heerlijk. De wellness is een pure ontspanning. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018

unieke ligging met mooi uitzicht op de seine.rustige ligging op wandelafstand van het centrum van honfleuruitstekend gourmet restaurant wel met prijzige wijnkaartook het bistro restaurant is top met eenvoudigere menukeuze

Datum van verblijf: september 2018