La Ferme Saint Siméon - Relais et Chateaux
195 US$
134 US$
  • Spa
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 163 US$ per nacht.

Ibis Honfleur(Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
110 US$
ibis
  • Gratis parkeren
Résidence Odalys Le Château de Prêtreville(Gonneville-sur-Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
81 US$
117 US$
103 US$
Priceline
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 119 US$ per nacht.

130 US$
ibis Styles
Zie aanbieding
Les Maisons de Lea(Honfleur)
178 US$
173 US$
  • Restaurant
107 US$
104 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 122 US$ per nacht.

Ibis Budget Honfleur(Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
65 US$
ibis Budget
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 76 US$ per nacht.

248 US$
22 mei 2016 beoordeeld

we hebben hier drie overnachtingen verbleven, wat een prachtig verblijf is geweest. Ideaal gelegen tov het stadje Honfleur, op tien minuutjes wandelen maar wel in een oase van rust. Het hotel beschikt over een ruime privé parking, een prachtig domein en gebouw. Zeer vriendelijke ontvangst met glaasje bubbels, het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Zeer mooie kamer ook, met een geweldige douche.
Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en lekker, echt genieten om buiten te ontbijten hier.
We hebben ook 1 keer avondmaal genomen hier, de uitgebreide menu 'balade épucurienne' : ook hier een aanrader.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ligging op wandelafstand van het centrum van Honfleur. Warm welkom met glaasje champagne in de mooie bar. Ruime parking. Zicht op de Seine die in zee uitmondt. Uitgebreid ontbijtbuffet met streekproducten. We genoten ook van het zwembad,sauna,hammam. Top!

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
19 februari 2016 beoordeeld

Van A tot Z perfect gevoel. De omgeving, het hotel, het personeel, het ontbijt, de spa, de kamer met zeezicht, het diner, … Alles heeft een prijs, dat wel. Wandelafstand van Honfleur. Zeker de uitstap naar Etretat proberen te maken waar een wondermooi landschap naar boven komt.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
23 november 2015 beoordeeld

We hadden een heel mooi kamer, warm en smaakvol gedecoreerd. Heel vriendelijk personeel en onthaal. Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum van Honfleur in een rustig straatje. Het is er erg rustig, geen geluidshinder. Het ontbijt was lekker maar vrij beperkt voor de stevige prijs. Het diner was fijn en mooi gepresenteerd. Nadeel vonden we dat er slechts keuze tussen twee vrij uitgebreide menu's was. Een kleiner menu hadden we wel gewaardeerd.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
David_Vigier, Directeur général van La Ferme Saint Siméon - Relais et Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

Cher Theglobalfive,

Nous vous remercions vivement pour votre agréable commentaire, suite à votre visite à La Ferme Saint Siméon.
Nous sommes très heureux de savoir que vous avez aimé votre chambre agréable et décorée avec goût, le personnel amical et la qualité de l'accueil, le dîner bon et joliment présenté.
L'hôtel est effectivement à moins de 10minutes à pied du centre historique de Honfleur, pour pouvoir visiter tous ces beaux monuments et ses rues pittoresques, sans avoir à prendre la voiture. Quel bonheur, après une petite visite du vieux port, de se retrouver au coin du feu, devant un bon cocktail, dans le calme absolu de notre belle demeure normande.
Nous espérons votre prochaine visite bientôt!

25 september 2015 beoordeeld

Prachtige locatie, net buiten het centrum maar op wandelafstand 10 minuten.
Ruime parking, vriendelijk onthaal door receptie en personeel.
Het restaurant en ontbijt zijn werkelijk fantastisch met eigen vers gemaakte producten, geen confituur of yoghourt uit potjes hier !! Mooi en aangenaam binnenzwemdad.met hamman en sauna. Rustige ligging omringd door een prachtig onderhouden tuin en ruime kamers, sommige met zicht over de Seine monding.
Vooral oudere gasten.

Kamertip: Er is geen lift in het gebouw, hou hiermee rekening bij de kamerkeuze.
Verbleef: september 2015, reisde met familie