La Ferme Saint Siméon - Relais et Chateaux
189 US$
  • Spa
137 US$
Zie aanbieding
La Fraichette(Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
  • Gratis parkeren
Ibis Honfleur(Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
120 US$
ibis
  • Gratis parkeren
ibis Styles Honfleur(Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
ibis Styles
Zie aanbieding
Les Maisons de Lea(Honfleur)
297 US$
288 US$
  • Restaurant
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Roomservice
FilterenAlle talen
29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ligging op wandelafstand van het centrum van Honfleur. Warm welkom met glaasje champagne in de mooie bar. Ruime parking. Zicht op de Seine die in zee uitmondt. Uitgebreid ontbijtbuffet met streekproducten. We genoten ook van het zwembad,sauna,hammam. Top!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
19 februari 2016 beoordeeld

Van A tot Z perfect gevoel. De omgeving, het hotel, het personeel, het ontbijt, de spa, de kamer met zeezicht, het diner, … Alles heeft een prijs, dat wel. Wandelafstand van Honfleur. Zeker de uitstap naar Etretat proberen te maken waar een wondermooi landschap naar boven komt.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
23 november 2015 beoordeeld

We hadden een heel mooi kamer, warm en smaakvol gedecoreerd. Heel vriendelijk personeel en onthaal. Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum van Honfleur in een rustig straatje. Het is er erg rustig, geen geluidshinder. Het ontbijt was lekker maar vrij beperkt voor de stevige prijs. Het diner was fijn en mooi gepresenteerd. Nadeel vonden we dat er slechts keuze tussen twee vrij uitgebreide menu's was. Een kleiner menu hadden we wel gewaardeerd.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
David_Vigier, Directeur général van La Ferme Saint Siméon - Relais et Chateaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

Cher Theglobalfive,

Nous vous remercions vivement pour votre agréable commentaire, suite à votre visite à La Ferme Saint Siméon.
Nous sommes très heureux de savoir que vous avez aimé votre chambre agréable et décorée avec goût, le personnel amical et la qualité de l'accueil, le dîner bon et joliment présenté.
L'hôtel est effectivement à moins de 10minutes à pied du centre historique de Honfleur, pour pouvoir visiter tous ces beaux monuments et ses rues pittoresques, sans avoir à prendre la voiture. Quel bonheur, après une petite visite du vieux port, de se retrouver au coin du feu, devant un bon cocktail, dans le calme absolu de notre belle demeure normande.
Nous espérons votre prochaine visite bientôt!

25 september 2015 beoordeeld

Prachtige locatie, net buiten het centrum maar op wandelafstand 10 minuten.
Ruime parking, vriendelijk onthaal door receptie en personeel.
Het restaurant en ontbijt zijn werkelijk fantastisch met eigen vers gemaakte producten, geen confituur of yoghourt uit potjes hier !! Mooi en aangenaam binnenzwemdad.met hamman en sauna. Rustige ligging omringd door een prachtig onderhouden tuin en ruime kamers, sommige met zicht over de Seine monding.
Vooral oudere gasten.

Kamertip: Er is geen lift in het gebouw, hou hiermee rekening bij de kamerkeuze.
Verbleef: September, 2015, reisde met familie
30 juli 2015 beoordeeld

Beter kun je niet aanraden aan de reizigers,zeer mooi gelegen.
Hadden onze kamer op de gelijkvloers aan het overdekt zwembad,zeer praktisch als je graag een duikje doet in het water.
Ook een duo massage gehad......zalig.
Ontbijt is alles naar hartelust niets ontbreekt zeer lekkere frambozensoepjes !!!
Het diner is verzorgd lekker ,in een woord TOP

Kamertip: Kamer dicht bij overdekt zwembad en klein terrasje buiten
  • Verbleef: September, 2014, reisde met een partner