Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een vriendelijkheid op deze toplocatie. Eigenaresse is ontzettend vriendelijk, behulpzaam, kundig en gastvrij. Studio B is het geld dubbel en dwars waard (vriendelijk geprijsd). Minpunt aan de kamer is het hebben van bovenburen. Daarover is iedereen transparant. Gedragen je bovenburen zich dan is er helemaal niets op aan te merken. Dat is dus een omstandigheid waar de eigenaresse geen invloed op heeft. Het ontbijt is van een buitengewone klasse. Bij mooi weer in de tuin en bij minder weer binnen. Ga erheen en ervaar Honfleur.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldige B&B! De locatie is geweldige want het is maar 5 minuten lopen naar het centrum. Amanda en haar man zijn zo gastvrij en behulpzaam. Ze doen alles om je thuis te laten voelen.
Ons hondje Mexx was daar echt welkom en ze hebben zelf ook een hond.
De kamer was goed, oké beetje klein, maar wel netjes en ook een goed bed.
Het ontbijt was mega goed, zelfgemaakte jam, pancakes, chocolademelk, koffie, versgeperste j’udorange pffffff ik kan wel door gaan.
Parkeren kan je een straat verder op en het is vrij parkeren. Een tip, ga niet aan de haven eten maar ga een paar straten verderop, dan eet je beter van kwaliteit en is het minder duur.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Top vakantie, goeie b&b met propere kamers en superservice! Ontbijt SUPER! Verse kazen, grote broodselectie, pannekoeken met nutella en eitjes. Gemakkelijke check-in, leuke gastvrouw en heer die altijd klaarstaan met leuke tips over wat te doen in de regio.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 april 2018

Inderdaad we hadden meer verwacht zeker voor de prijs. Vooreerst de gastvrouw en -heer waren super vriendelijk en gedienstig. Locatie, ontbijt en bed tip top .
Onze kamer op het gelijkvloers: klein en een mini badkamer, De kamer, badkamer hebben zeker een face lift nodig om nog maar te zwijgen van de ontbijtruimte (spinnenwebben en stof) De tuin, moet dringend aangepakt worden.

Kamertip: Zorg dat je onze kamer niet krijgt
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Mooie b&b, goede locatie dicht bij het centrum van Honfleur. Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijke uitbaatster. Helaas een erg zacht bed maar dat is dan ook het enige nadeel dat ik kan noemen. Vanwege de huisdieren vonden de kinderen het ook erg leuk. Studio beschikt over een aparte slaapkamer en een woonkamer met bed. We hadden het geluk dat we vrij dicht bij een parkeerplaats konden vinden. Volgens mij kan dit wel een probleem zijn als je overdag aankomt.

Datum van verblijf: juli 2017