“Populair restaurant voor de lokale vis gerechten”
Beoordeling van L'Homme de Bois

L'Homme de Bois
Geclassificeerd als nr. 27 van 172 Restaurants in Honfleur
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Onze voorgerechten van resp. crab en een combi van wulken en garnalen waren verrukkelijk en uitstekend gepresenteerd. Daarna, en nadat het restaurant inmiddels was volgestroomd met vele hongerige gasten, ging het mis met de dagschotel van wijting, salade en frietjes, de wijting smaakte naar niets en de salade was ongeinterresseerd op het bord gegooid. Een goed restaurant onwaardig!

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ambiance chaleureuse et qualité/prix exellente.

Vriendelijke service en prijs/qualiteit:
uitstekend. Prima gegeten en een uitstekende bediening.
Een aanrader en reserveren is aan te raden maar vraag dan om een tafel beneden.

31 oktober 2017 beoordeeld

aardig restaurant alleen op vis en schaal- en schelpdieren gericht.
de oesters waren geweldig de garnalen iets minder maar toch lekker.

23 oktober 2017 beoordeeld

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij gingen voor het Menu Gourmand. Alles was zeer vers, en bijzonder lekker klaar gemaakt.
Bediening zeer vriendelijk, lekkere wijn en een zeer gezellig kader.
Absolute topper !

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals een maand geleden zijn we weer meer dan tevreden van ons bezoek aan het restaurant.
Alhoewel het seizoen bijna voorbij was.zat het restaurant weer gezellig vol. Het geserveerde eten was weer top zoals ook de bediening.
Een echte aanrader!!! Van ons 3 daags verblijf gingen we weer 2x langs.
Reserveren is wel een must!!!
Groeten: Familie cousens uit Lokeren

Reizigers die L'Homme de Bois bekeken, bekeken ook

In L'Homme de Bois geweest? Deel je ervaringen!