“Heel correct”
Beoordeling van Cote Resto

Cote Resto
Reserveren met
Cote Resto is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 17 van 172 Restaurants in Honfleur
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Côté Resto ligt in het hart van de historische wijk Honfleur, aan de Sint-Catherine-plaats, in een charmante en vriendelijke omgeving. De typische Normandische decoratie met zijn stenen muren en half timmerhout geeft u onmiddellijk een gezellige en ontspannen sfeer. Het restaurant heeft een menu dat rijk is aan vis en zeevruchten. De kwaliteit en versheid van de producten zijn onberispelijk. Vleesliefhebbers zullen niet uitgelaten worden, het menu biedt eendborst, ribbiefstuk en andere rundvlees. Wij adviseren de Royal Seafood Platter voor 2 personen: oesters, krabben, mosselen, langoustines, kogels, maagdenpalmen, zeemondels, garnalen en kreeft. Een adres dat de moeite waard is om te bezoeken of u doorheen gaat of het gebied. De service is netjes en discreet.
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier toevallig geraakt, waren er niet bepaald naar op zoek. We zijn meteen heel vriendelijk onthaald geweest, fantastische en snelle bediening. We hebben een heerlijke tartaar van tonijn gegeten en krab als voorgerecht, hoofdgerechten waren Lotte met serranoham en sint-Jacobs-noten met risotto. Allen waren heel lekker, juiste porties en correcte prijs. Een absolute aanrader. We zaten op het overdekt en verwarmd terras.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste avond in Honfleur hier naar binnen gelopen.
Zeer vriendelijk personeel, mooi tafeltje voor het raam.
Drie gangen menu voor €29,50
Lekkere amuse vooraf bij het aperitief wat we dronken.
Warme verse broodjes.
Voor en hoofdgerechten waren heerlijk... Hebben een ijscoupe genomen als dessert, lekker niet bijzonder, de patisserie gerechten bij anderen zagen er beter uit....
Al met al hebben we lekker gegeten.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fruit de mer royal plateau besteld voor 112 euro. De langoustines waren kapot gekookt en de kreeft was zo taai dat het niet eetbaar was. Zonde van mooie producten en van het geld!

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke bediening
We waren tevreden om nog plek te hebben op een drukke maandagavond in Honfleur.
Menu aan democratische prijzen: tartaar van tonijn, kabeljauw en als dessert een aardbeisoepje.
Coquilles à la carte erg vers en smaakvol klaargemaakt.

Superavond

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurantje met ruim terras en zicht op de kerk. Vriendelijke bediening al kan de snelheid en efficientie wel nog veel beter. Men liep vaak nutteloos heen en weer zonder oog te hebben voor het tafelgebeuren. Mogelijk een gebrek aan ervaring in de horeca. Zeer interessant geprijsde menu met ruime keuze. Niet de verrassende gerechtjes, maar lekker.

Reizigers die Cote Resto bekeken, bekeken ook

La Riviere-Saint-Sauveur, Honfleur

In Cote Resto geweest? Deel je ervaringen!