“een aanrader”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
5 april 2016 beoordeeld

dit was het restaurant van de laatste avond van onze reis en dat hebben we ons beklaagd. Als we dit op dag één hadden ontdekt, hadden we hier vast en zeker nog eens gegeten.We hebben een fruit du mer schotel besteld en ons een hele avond geamuseerd met frullen en prullen aan de krab, de langoustines en de andere schaaldieren. Kreeft was er niet meer maar achteraf gezien, gelukkig. Dat hadden we nooit opgekregen

10 augustus 2015 beoordeeld

Fruits de mer is top. Verse producten, mooi geserveerd.
Goede bijhorende wijnen aan democratische prijzen.

2 augustus 2014 beoordeeld

Uitgebreide en lekkere fruits de mer met oesters, krab, langoustines enz. met een lekker aperitiefje, een uitstekende fles witte wijn en, natuurlijk, een calvados. Zeer vriendelijk personeel! Aanrader!

• Sfeer
12 oktober 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lang neuzen hiervoor gekozen, houden beiden van vis dus hop naar binnen, hij een koude salade met vele soorten zeefruit en zij de mosselen als voorgerecht en als hoofd hij en zij allebei de St. Jacobsschelpen alleen met andere saus, super! Voortreffelijk gegeten en voor een hele mooie prijs! Als ik ooit nog in honfleur ben, zal ik er zeker teruggaan!

13 september 2013 beoordeeld

een klein maar gezellig restaurantje met zeer vriendelijke bediening de mosselen waren zeer lekker en mijn vrouw heeft de kabeljauw gegeten die ook zeer lekker was ook hun wijn mag er zijn en de prijs is niet hoger dan hier in belgie

• Sfeer

Reizigers die Burgerman bekeken, bekeken ook

Honfleur, Calvados

In Burgerman geweest? Deel je ervaringen!