MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR
179 US$
120 US$
228 US$
  • Gratis parkeren
Ibis Budget Honfleur(Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
66 US$
150 US$
129 US$
  • Spa
Ibis Honfleur(Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
95 US$
187 US$
Travelocity
  • Restaurant
25 juli 2016 beoordeeld

Vriendelijke eigenaars.We kregen een nette, ruime kamer nr 20 met parking vlak voor de deur. Prima douche en wellness naast de deur. Goede isolatie: totaal geen hinder van andere gasten. Ontbijt zeker voldoende: deels opgediend, deels buffet. Zalig rustig ! Prima doorreishotel! Op fietsbereik van Honfleur centrum( 2 km) en dus prima uitvalsbasis voor bezoek aan het drukke, levendige centrum!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
LaurentJaillard, Propriétaire van MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2016

Dear
Many thanks for your stay and your commentary
See you soon

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamer met goede matras
Kamer geeft eerder een vakantiehuis gevoel dan echt hotel.. Ontbijt was te gewoontjes (jammer)..
Fietsen waren gemakkelijk (niet de beste fietsen ter wereld maar wel ok)
Ook te voet was de tocht naar honfleur te doen(+/-25 min)
Vriendelijk ontvangst
Zeker een aanrader

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
LaurentJaillard, Gérant van MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2016

Merci de votre séjour au Motel les Bleuets
C'est vrai nos vélos ne sont pas les meilleurs du Monde, mais ils sont quand même d'une grande marque Française ARCADE et l'utilisation est gratuite
Pour le petit déjeuner, nous essayons de faire notre maximum pour que chacun y trouve son bonheur
A bientôt

8 juli 2016 beoordeeld

Een kamer voor 3 pers geboekt. Heel eenvoudig maar alles was er. Goede matrassen en prima ingerichte badkamer. Alles was zeer schoon en simpel. Prima douche en ruimte. Heel goed voor ons 3 voor een nacht op doorreis. De kamer kwam niets te kort ondanks zijn eenvoud. Personeel attent en aardig. Het hotel is heel Amerikaans opgezet wat aardig oogt!
Ontbijt prima en ontbrak aan niets. Zeer hulpvaardige man die ons snel en aardig bediende. Kortom prima hotel als je op doorreis bent in een relatief rustige omgeving!.

Kamertip: kamer begaande grond waar auto voor geparkeerd kan worden
  • Verbleef: juni 2016, reisde met familie

Merci de votre séjour au Motel les Bleuets Honfleur
Merci de votre commentaire, qui fait plaisir
A très bientôt
Laurent et son équipe

6 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn ontvangen. Goede uitleg zowel in het Frans of Engels.

Onverwacht hadden we een prive (afgesloten) garagebox voor onze wagen. Heel mooie kamer die elke dag zeer netjes gepoetst werd.
Ontbijt sober maar zeer lekker.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
LaurentJaillard, Propriétaire van MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2016

Bonjour
Merci d'avoir pris le temps de mettre un commentaire sur votre séjour dans notre établissement
Nous vous en remercions
A très bientôt

28 september 2015 beoordeeld

We verbleven hier 1 nacht. Toen we telefoneerden met de mededeling dat we waarschijnlijk na sluiting van de receptie zouden aankomen werd ons een zeer aanvaardbare oplossing aangeboden. Uitbater en personeel waren zeer vriendelijk. Nette kamer met een inloopdouche. Parkeren gebeurt voor je eigen kamer, het is immers een motel. Het ontbijt was zeer acceptabel, hoewel niet "a volonté".

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner