“Buiten het centrum een zer eenvoudige kamer”
Beoordeling van MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR
Beoordeeld als nr. 3 van 32 hotels in Honfleur
8 juli 2016 beoordeeld

Een kamer voor 3 pers geboekt. Heel eenvoudig maar alles was er. Goede matrassen en prima ingerichte badkamer. Alles was zeer schoon en simpel. Prima douche en ruimte. Heel goed voor ons 3 voor een nacht op doorreis. De kamer kwam niets te kort ondanks zijn eenvoud. Personeel attent en aardig. Het hotel is heel Amerikaans opgezet wat aardig oogt!
Ontbijt prima en ontbrak aan niets. Zeer hulpvaardige man die ons snel en aardig bediende. Kortom prima hotel als je op doorreis bent in een relatief rustige omgeving!.

Kamertip: kamer begaande grond waar auto voor geparkeerd kan worden
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
LaurentJaillard, Gérant van MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2016

Merci de votre séjour au Motel les Bleuets Honfleur
Merci de votre commentaire, qui fait plaisir
A très bientôt
Laurent et son équipe

6 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn ontvangen. Goede uitleg zowel in het Frans of Engels.

Onverwacht hadden we een prive (afgesloten) garagebox voor onze wagen. Heel mooie kamer die elke dag zeer netjes gepoetst werd.
Ontbijt sober maar zeer lekker.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
LaurentJaillard, Propriétaire van MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2016

Bonjour
Merci d'avoir pris le temps de mettre un commentaire sur votre séjour dans notre établissement
Nous vous en remercions
A très bientôt
Laurent

28 september 2015 beoordeeld

We verbleven hier 1 nacht. Toen we telefoneerden met de mededeling dat we waarschijnlijk na sluiting van de receptie zouden aankomen werd ons een zeer aanvaardbare oplossing aangeboden. Uitbater en personeel waren zeer vriendelijk. Nette kamer met een inloopdouche. Parkeren gebeurt voor je eigen kamer, het is immers een motel. Het ontbijt was zeer acceptabel, hoewel niet "a volonté".

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
17 september 2015 beoordeeld

Een gezellig motel met terras. Prive garage. Propere mooie kamer en badkamer.
Apart toilet. Heel goed ontbijt . Vooral het koffieservies vond ik gezellig.
Niets af te keuren. Je kan er fietsen huren. Te voet naar stadje kan maar is een goeie wandeling.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
20 augustus 2015 beoordeeld

Kamers zijn zeer net en proper, met voldoende comfort. Het motel wordt heel professioneel uitgebaat. Vriendelijke service en de uitbater is perfect op de hoogte van alle attracties in de streek. Ontbijt goed (broodjes en croissants kwamen wel niet van de warme bakker).

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Honfleur bekeken
op 1,8 km afstand
nr. 1 van 32 in Honfleur
555 beoordelingen
op 5,1 km afstand
Auberge de la Source - Hotel de Charme
Auberge de la Source - Hotel de ...
nr. 1 van 1 in Barneville-la-Bertran
566 beoordelingen
Prijzen weergeven

In MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR

Stijl hotel:
Nr. 2 spahotel in Honfleur
Nr. 2 romantisch hotel in Honfleur
Nr. 3 voordelig hotel in Honfleur
Prijsklasse: 68 € - 158 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR 3*
Aantal kamers: 18
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Les Bleuets

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?