6 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn ontvangen. Goede uitleg zowel in het Frans of Engels.

Onverwacht hadden we een prive (afgesloten) garagebox voor onze wagen. Heel mooie kamer die elke dag zeer netjes gepoetst werd.
Ontbijt sober maar zeer lekker.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
LaurentJaillard, Propriétaire van MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2016

Bonjour
Merci d'avoir pris le temps de mettre un commentaire sur votre séjour dans notre établissement
Nous vous en remercions
A très bientôt
Laurent

28 september 2015 beoordeeld

We verbleven hier 1 nacht. Toen we telefoneerden met de mededeling dat we waarschijnlijk na sluiting van de receptie zouden aankomen werd ons een zeer aanvaardbare oplossing aangeboden. Uitbater en personeel waren zeer vriendelijk. Nette kamer met een inloopdouche. Parkeren gebeurt voor je eigen kamer, het is immers een motel. Het ontbijt was zeer acceptabel, hoewel niet "a volonté".

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
17 september 2015 beoordeeld

Een gezellig motel met terras. Prive garage. Propere mooie kamer en badkamer.
Apart toilet. Heel goed ontbijt . Vooral het koffieservies vond ik gezellig.
Niets af te keuren. Je kan er fietsen huren. Te voet naar stadje kan maar is een goeie wandeling.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
20 augustus 2015 beoordeeld

Kamers zijn zeer net en proper, met voldoende comfort. Het motel wordt heel professioneel uitgebaat. Vriendelijke service en de uitbater is perfect op de hoogte van alle attracties in de streek. Ontbijt goed (broodjes en croissants kwamen wel niet van de warme bakker).

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
1 augustus 2015 beoordeeld

Motel Les Bleuets is rustig gelegen op ongeveer 5 minuten rijden van het centrum van het aangename Honfleur, en beschikt over 18 leuke kamers op 2 woonlagen.
In de omgeving zijn verschillende restaurants en op de toerist afgestemde bedrijven.
Onze kamer beschikte over een groot goed bed,en een mooie grote badkamer met regendouche.
Alles was super goed onderhouden, en zeer proper, en heel belangrijk het beheerdersechtpaar was zeer vriendelijk, erg behulpzaam en vooral gastvrij.
Dit Motel wil ik u zeker aanbevelen ! voor Frankrijk echt een meevaller tegen een schappelijke prijs.
Het ontbijt, was bij de prijs inbegrepen, en was eveneens voldoende, niet overdreven veel en met veel keuze, maar toch zeker voldoende.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner