MOTEL LES BLEUETS HONFLEUR
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
145 US$
189 US$
  • Spa
La Fraichette(Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
  • Gratis parkeren
Ibis Honfleur(Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
ibis
  • Gratis parkeren
Ibis Budget Honfleur(Honfleur)(Heel veel waar voor je geld!)
85 US$
ibis Budget
Zie aanbieding
Les Maisons de Lea(Honfleur)
297 US$
HotelQuickly
  • Roomservice
FilterenAlle talen
28 september 2015 beoordeeld

We verbleven hier 1 nacht. Toen we telefoneerden met de mededeling dat we waarschijnlijk na sluiting van de receptie zouden aankomen werd ons een zeer aanvaardbare oplossing aangeboden. Uitbater en personeel waren zeer vriendelijk. Nette kamer met een inloopdouche. Parkeren gebeurt voor je eigen kamer, het is immers een motel. Het ontbijt was zeer acceptabel, hoewel niet "a volonté".

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
17 september 2015 beoordeeld

Een gezellig motel met terras. Prive garage. Propere mooie kamer en badkamer.
Apart toilet. Heel goed ontbijt . Vooral het koffieservies vond ik gezellig.
Niets af te keuren. Je kan er fietsen huren. Te voet naar stadje kan maar is een goeie wandeling.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
20 augustus 2015 beoordeeld

Kamers zijn zeer net en proper, met voldoende comfort. Het motel wordt heel professioneel uitgebaat. Vriendelijke service en de uitbater is perfect op de hoogte van alle attracties in de streek. Ontbijt goed (broodjes en croissants kwamen wel niet van de warme bakker).

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
1 augustus 2015 beoordeeld

Motel Les Bleuets is rustig gelegen op ongeveer 5 minuten rijden van het centrum van het aangename Honfleur, en beschikt over 18 leuke kamers op 2 woonlagen.
In de omgeving zijn verschillende restaurants en op de toerist afgestemde bedrijven.
Onze kamer beschikte over een groot goed bed,en een mooie grote badkamer met regendouche.
Alles was super goed onderhouden, en zeer proper, en heel belangrijk het beheerdersechtpaar was zeer vriendelijk, erg behulpzaam en vooral gastvrij.
Dit Motel wil ik u zeker aanbevelen ! voor Frankrijk echt een meevaller tegen een schappelijke prijs.
Het ontbijt, was bij de prijs inbegrepen, en was eveneens voldoende, niet overdreven veel en met veel keuze, maar toch zeker voldoende.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
10 juli 2015 beoordeeld

Goed hotel met prima, voldoende ruime en schone kamer. Zeer geschikt als hotel op doorreis. Vlak bij snelweg zonder echt gehorig te zijn als je een kamer aan de binnenplaats hebt en op loopafstand van het bezoekwaardige Honfleur. Prima ontbijt en heel vriendelijke medewerkers. Wordt ook Engels gesproken vanwege de grote hoeveelheid Engelssprekende gasten in Normandië.

Kamertip: Kamer aan de binnenzijde. Auto vlakbij kamer.
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner