“Kwaliteit en kwantieteit”
Beoordeling van Le Breard

Le Breard
Reserveren met
Le Breard is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 14 van 182 Restaurants in Honfleur
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
31 oktober 2017 beoordeeld

Mooi restaurant. in een smal straatje heerlijk gerechten. voldoende te eten gekregen. personeel redelijk .

28 oktober 2017 beoordeeld

Reserveren is hier zeker aan te raden. De bediening was misschien een beetje stuntelig voor het niveau en de uitstraling. Gerechten zeer lekker, zeker ook de snoepjes bij de koffie. Half open keuken. Enige vervelende is dat de keukendeur een automatische deur is en vlak bij de wc ligt. Dus elke keer je naar het toilet wilt, gaat de deur naar de keuken open :-)

29 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Moderne ambiance, zeer goede keuken en prima bediening. Pittige tonijnsashimi, heerlijke oesters voor mijn partner, kabeljauw met radijs, Franse kaas en een prachtige passievruchtensoufflé. Erbij een uitstekende witte La Croix de Carbonnieux. Genieten. Menuprijs € 50 per persoon.
Vooraf kregen we viervamuses en erna nog wat friandises. Zeer aanbevelenswaardig.

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit restaurant, waar ze verfijnde Franse gerechten serveren. Wij namen het menu van 32 euro. Na amuses en voorafje van het huis, de eerste gang van gepocheerde oesters met oa crème van verse doperwten, heel lekker. Er kwam een vers gebakken broodje bij. Daarna op lage temperatuur gegaarde zalm met bereidingen van rode biet. Als afsluiter een enorm bord met half vloeibare mousse van chocolade, met daarin chocolade-ijs. Verrukkelijk, maar veel te veel. Wij konden geen pap meer zeggen! De service was zeer attent en wat formeel. Al met al een aanrader, deze zaak die net buiten het drukke deel van Honfleur ligt. TIP: bestel wijnen per hele of halve fles. Losse glazen zijn erg duur.

16 mei 2017 beoordeeld

Verfijnde, gastronomische keuken. Mooi gedresseerd en vooral, met aandacht voor smaak en textuur combinaties. Voorliefde van de chef voor framboos en mosterd bleek uit de huidige menu samenstelling.

Reizigers die Le Breard bekeken, bekeken ook

La Riviere-Saint-Sauveur, Honfleur

In Le Breard geweest? Deel je ervaringen!