Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (928)
Beoordelingen filteren
928 resultaten
Waardering van reizigers
495
229
132
47
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
495
229
132
47
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 928 beoordelingen
Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen statig hotel zo’n 100 meter van het strand en direct bij de luxe winkelstraat. Fraaie (gerenoveerde) kamer, erg mooie badkamer, alles in het hotel aanwezig wat je mag zo’n hotel mag verwachten. Zeer dienstig en vriendelijk
personeel. Hogere prijsklasse.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank R0n1954
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LIMOGES_Jerome, Directeur général van Hotel Barrière Le Normandy Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018
Google-vertaling

Dear R0n1954,

We would like to thank you very much for taking the time to share these words further to your stay in Deauville with us and for your kind explanations.

We are pleased to learn that you enjoyed your stay and came back home with good feeling in mind.

Indeed all of our rooms were renovated two years ago and we are delighted that you appreciated our spacious bathrooms

We look forward to welcoming you back soon and we remain at your entire disposal.

Kind Regards,

Jérôme Limoges,
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Stijlvolle, authentieke klasse ! Mooie en ruime kamers, uitstekend ontbijtbuffet, recent gemoderniseerd sanitair, discrete en stijlvolle bediening, heerlijke bar, ... Kortom, tijdloze klasse waar de tijd nog niet is blijven stilstaan. Navenant prijskaartje, uiteraard.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ManuDemeyere
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LIMOGES_Jerome, Directeur général van Hotel Barrière Le Normandy Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2018
Google-vertaling

Dear ManuDemeyere,

Thank you so much for taking the time to share your impressions with us !
We are glad to read you had a nice experience with us, and that you especially apreciated our renovated room, delicious breakfast and cosy bar.

We would be honored to welcome you back soon,

My Best Regards,
Jérôme Limoges
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 november 2017

Bij aankomst was het heel druk, waardoor we ruim 2 uur moesten wachten op een kamer! er werd ons koffie aangeboden in de bar en een glas champagne op de kamer ter compensatie, wat meer dan ok was. De housekeeping was echter ondermaats: het bed voor kindje was niet opgemaakt, zelfs om 22.15h 's avonds niet. Gemeld aan de receptie en na 10 min. was de housekeeping er. Zeer nors, met tegenzin installeerden ze de slaapbank. De dagen nadien kregen wij geen groet meer van hen toen we hen in de hang ontmoetten. Ook de kamer werd niet grondig opgefrist. De bar en het restaurant zijn wel heel degelijk en het overige personeel was top! Jammer dat de housekeeping ons een minder goed gevoel gaf! Tip: bij het afrekenen goed de rekening nazien, ontbijten werden aangerekend, niettegenstaande we deze op voorhand reeds betaald hadden. De Majestic Barrière in Cannes haalt toch nog een niveau hoger in service!

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank lgg01
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LIMOGES_Jerome, Directeur général van Hotel Barrière Le Normandy Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2018
Google-vertaling

Dear lgg01,

Thank you so much for taking the time to share your impressions with us, further to your recent stay at the hotel Barrière Le Normandy.

It was a truly pleasure to welcome you, and we are glad to learn you had a great stay. Thank you for your 4 star rating.

However, please allow me to sincerely apologise for not having exceeded your expectations. Please rest assured that your comments have well been shared with the executive team in order to improve our quality of service.

Wishing you a great day,

Best Regards,
Jérôme Limoges
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 augustus 2017

Mooie ruime kamer, sfeervol hotel, wel meegegaan met z'n tijd. Uitstekend ontbijt, goed restaurant. En heel vriendelijk personeel. Sfeervolle lobby, gezellige bar, het strand is heel vlakbij, tennisbanen ook.kortom, aanrader. En Deauville en omgeving, Trouville, Cabourg etc. is de moeite waard om ook eens te bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank pjeklinkenberg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LIMOGES_Jerome, Directeur général van Hotel Barrière Le Normandy Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2017
Google-vertaling

Dear pjeklinkenberg,

Thank you very much for sharing your experience with us on tripadvisor!

We are glad to learn you appreciated your stay in our hotel and especially its perfect location, your room, and our restaurant.

We look forward to welcoming you soon for your next stay in Deauville!

Wishing you a lovely day,
Jérôme Limoges
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2017

We krijgen er niet genoeg van, derde keer in 2 jaar en nog altijd heel tevreden. Heel mooie en ruime kamers, prachtige gedistingeerde sfeer, gezellige bar, excellente ontbijt, zeer behulpzame mensen, prachtige service, we komen met plezier terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank alain_deneef
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LIMOGES_Jerome, Directeur général van Hotel Barrière Le Normandy Deauville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2017

Beste alain_deneef,

Allereerst bedankt wij u voor uw loyaliteit. Bovendien, toegang tot uw recente ervaring in het Hotel Barrière le Normandie met de TripAdvisor-gemeenschap.
Ons unieke doel is de tevredenheid van onze gasten, het is voor ons van essentieel belang dat onze gasten een verblijf op de hoogte brengen van hun verwachtingen.

Wij verwelkomen u graag terug naar Deauville.

Met vriendelijke groet,
Jérôme Limoges
Directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken