Hotel Churchill(Bayeux)(Heel veel waar voor je geld!)
146 US$
135 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 152 US$ per nacht.

181 US$
146 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 172 US$ per nacht.

253 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 304 US$ per nacht.

Hotel Le Bayeux(Bayeux)(Heel veel waar voor je geld!)
127 US$
124 US$
Zie aanbieding
Campanile De Bayeux(Bayeux)(Heel veel waar voor je geld!)
53 US$
133 US$
130 US$
103 US$
  • Restaurant
171 US$
1 april 2017 beoordeeld

Prettig, rustig hotel
Gemakkelijk per auto bereikbaar met ruime parkeergelegeneid voor de deur
Goed ontbijtbuffet
Ruime kamers
Personeel was vriendelijk
Prima uitvalsbasis voor bezoeken aan de Normandische stranden

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Fijne kamer. Precies wat je van een 4 sterren Novotel kunt verwachten. Hele leuke dame aan de receptie die ons uitstekend heeft geholpen. Het advies is zelf te boeken via de app van accor hotels, want aan de receptie zelf geeft men geen 5% korting. De dame wist zelfs niet dat dit kon.
We zijn in de avond wel met de auto naar het centrum van Bayeux geweest. Het is een ongezellig stuk om te lopen, alhoewel dat best mogelijk is in 15 minuten.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
25 augustus 2016 beoordeeld

Bayeux ligt midden tussen de historische landingsstranden en andere D-day hotspots, dit hotel ligt aan de uitvalsweg en relatief dicht bij de N13 waarmee de hele regio binnen handbereik ligt. Het hotel ligt vlakbij een oorlogsmonument en op enkele minuten lopen van de Commonwealth begraafplaats in Bayeux. Het hotel beschikt over een ruime gratis parkeerplaats en heeft rustige kamers waarbij zelfs in de uithoeken de wifi ontvangst nog prima is. Ook spreekt het personeel Engels (de een wat beter dan de ander), hetgeen ik in Frankrijk ook wel eens anders heb ervaren! In het restaurant kun je lekker eten, alleen zijn de drankjes verhoudingsgewijs wel duur. Grootste minpunt van het hotel vind ik dat het ontbijt niet inbegrepen is en dat wel heel duur is. Reden voor mij om geen ontbijt in het hotel te nuttigen. Toch zou ik dit hotel zeker aanbevelen en kom ik absoluut terug als ik nog eens naar Normandië zou komen.

Kamertip: Einde van de gang aan de achterkant van het hotel is een prima keuze!
  • Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
jcb14400, Directeur général van Novotel Bayeux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2016

Dear customer, we thank you for those comments actually reflect the quality we strive to give every day.
See you soon!

19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een standaard Novotel maar met enorm hulpvaardig personeel. Het babybedje stond al klaar in de kamer. En het overig personeel stond klaar om te helpen. Twee ontspannen dagen gehad waar het zwembad een mooie aanvulling is na een bezoek aan de stad.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
17 juli 2016 beoordeeld

Fantastische ligging! Fijn zwembad met grote ligweide, heerlijke louncheset! Eten in het restaurant is prima, drankjes wel duur een klein biertje kost €7,50 en frisdrank 4,50. Verder heel vriendelijk personeel, niets is teveel.Gratis parkeerplaatsen en WIFI! Wij hadden zelf niet goed opgelet bij het boeken en hadden een kamer met Queensize bed geboekt (1.55 mtr bij 1.80 mtr) lastig als je zelf al 1.96mtr bent. Dit is kosteloos ongeboekt naar een kamer met fantastische bedden. Hulde dat is nu KLANTVRIENDELIJKHEID

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner