Gratis annuleren tot 04/06/22
PricelineUS$ 343
HurbUS$ 349
Beoordeeld op 12 januari 2020

Mooi aangewezen hotel,
heel mooi gebouw, eigenzinnige ontvangst, mooie grote kamer en mooi ingericht, het is jammer dat er geen kamer is met terras of balkon, maar goede algemene sfeer, prijs een beetje hoog maar goede kwaliteit

Datum van verblijf: juni 2019
BlanquartBastien, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Beste BLee56

Ik ben blij dat je genoten hebt van je verblijf in het Clarance Hotel Lille.

Ik ben verheugd te lezen dat je de ontvangst en de kwaliteit van de service op prijs stelde.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in het Clarance Hotel Lille, onze oprechte groeten,

Bastien BLANQUART, Directeur Commercial & Marketing

Beoordeeld op 1 december 2019

De service, ligging etc is perfect.
Het hele centrum is op loopafstand en Lille is een mooie stad, echt de moeite waard.
Toch een serieus punt van verbetering en dat zijn de kamers aan de straatkant.
Daar moet de geluidsisolatie voor een hotel van dit niveau toch echt een tandje beter.
De rest is perfect.

Datum van verblijf: november 2019
BlanquartBastien, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2019

Dear hetsen,

Thank you so much for taking the time to share your experience at Clarance Hotel Lille.

It is a pleasure to read that you like our location and the service provided by our staff.

Please be assured that your feedbacks have been shared with the teams as this is very rewarding for all of us.

I am looking forward to the pleasure of welcoming you again soon!

Bastien BLANQUART

Beoordeeld op 7 april 2019

Dit was een heel aangename ervaring. Een mooi gebouw, een mooie ligging, mooie kamer maar vooral een heel goed bed. Zalig en goed geslaoen.
De badkamer was ruim en modern, goed verzorgd. De kamer was midern ingericht, niet echt onze stijl, maar ja, des goûts et des couleurs ... het was verzorgd.
Het restaurant was uitstekend. Echt haute cuisine en prima bediening.
Een menu is wel een hele klus om op te eten. Wij houden het liever wat matiger, maar het moet gezegd de gerechten waren overheerlijk en niets bezwarend. Klassieke keuken met een moderne touch. Goed te smaken.
Het was een diner in stijl!
Het ontbijt was op z’n Frans. Petit déjeuner Francais. Dat heeft niet veel om het lijf. Iets meer zou welkom zijn. Maar men kan het bestellen, een uitgebreide kaart. Dus niet te klagen, misschien hadden we een ander ontbijt moeten kiezen.
We gaan er zeker terug. Erg tevreden en vooral goed geslapen en genoten van de mooie stad Lille.

Datum van verblijf: april 2019
BlanquartBastien, Directeur Commercial van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Dear Ondervrienden,

Thank you very much for taking time to share with us your comments following your recent stay.
It is a pleasure to read your kind words!
Indeed, we are happy to heard that you enjoyed our privileged location, the quality of our bedding and our "La Table" restaurant.
Please be assured that you comments have been shared with the teams concerned.

Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon at Clarance Hotel Lille!

Bastien BLANQUART.

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden de Clarance suite op de bovenste etage van het hotel
Het was super, grote kamer met van alle gemakken voorzien en her personeel behandeld je als een vorst.
Ontbijt en Diner bij La table waren ook uitgebreid en exclusief
Het geheel was niet goedkoop maar zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: juli 2018
ClaranceHotelLille, Directeur Commercial van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Dear Marco J,

Thank you very much for sharing your experience at the Clarance Hotel Lille.

We are delighted to read that you enjoyed our Clarance Suite, our restaurant 'La Table'* and our teams. The feedback from our guests is highly valuable and I will share yours with our teams.

We are looking forward to welcome you again for another unique experience in our hotel.

Bastien Blanquart

Beoordeeld op 22 juli 2017

Ligging super...!
Doch voor deze prijs zouden bepaalde zaken meer perfect mogen zijn, grote kamerviel tegen...airco zeer onprofessioneel als je tv aanzet gaat ook airco aan en andersom restaurant = ZALIG!!! Bediening ze er vriendelijk!!! Kwestie van inrichting en gezelligheid is er zeker nog verbetering mogelijk...

Datum van verblijf: juli 2017
BBlanquart, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017

Dear Jurgen D,

Thank you for taking the time to share your last experience in Clarance Hotel Lille.

We are delighted to read that you enjoyed your stay and your dinner in our restaurant "La Table".

I hope to have the pleasure of welcoming you again soon,

Bastien Blanquart