Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (418)
Beoordelingen filteren
418 resultaten
Waardering van reizigers
279
94
34
5
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
279
94
34
5
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 418 beoordelingen
11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, op wandelafstand van het centrum en dus perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen.
Vriendelijke ontvangst. Kamers zijn licht en ruim genoeg. Details van de kamers geven net geen luxe gevoel...

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Bedank chagau
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BBlanquart, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2017
Google-vertaling

Dear Chagau,

I would like to thank you for sharing your feedback following your recent stay in Clarance Hotel.

I'm truly happy to read that you enjoyed your stay in our hotel.

We hope to have the pleasure to welcome you back soon,

Best regards,

Bastien Blanquart

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een warme welkom door de receptie gekregen. Onze kamer was beschikbaar en had een balkon. De kamers zijn erg stijlvol ingericht en het bed was zalig. Al kan dat ook aan de champagne liggen die we in de bar gedronken hebben. Het enige wat me tegenhield van vijf op vijf te geven was het ontbijt. Hoewel het in een schitterend kader is, bleef het ontbijt echter heel basic. Producten waren wel top maar wat een continentaal ontbijt betreft ben ik andere dingen gewoon.
Ben je opzoek naar een leuke plaats samen met vriend of vriendin. Zoek niet verder. Het is misschien niet het goedkoopste wat je zal vinden. Maar het is het zeker waard.

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Bedank Jellelischetzki
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 december 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel in het hartje van de oude stad. Uiterst vriendelijk en behulpzaam van personeel, prachtige setting. Zeker zijn prijs waard. Enige bedenkpuntje was het ontbijt, wie een stevig ontbijt wil zal moeten à la carte bestellen, wat ons bracht op €35 per persoon.

  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Yves L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 november 2016 beoordeeld

Mooi hotel met een uitstekende ligging dichtbij het stadscentrum.
Rustige, ruime, moderne kamers met alle nodige voorzieningen.
Parkeerplaatsen zijn zeer beperkt dus best vooraf reserveren.
Het avondmaal was lekker maar voldeed niet volledig aan onze verwachtingen van een sterrenchef.
Het ontbijt was vers en voldoende maar voor een bedrag van 21€ p.p. mag wel wat hartig beleg (zoals ham/kaas) inbegrepen zijn.
Samengevat: Een charmant luxehotel met een zeer vriendelijk onthaal en een uitstekende ligging om het historisch centrum van Lille te verkennen.

  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank 482panda
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 oktober 2016 beoordeeld

Hartelijke ontvangst door iedereen.
Twin bed gevraagd maar niet gekregen.Mooie kamer.
Op TV geen enkel Vlaams kanaal
Lekker avondmaal.
Veel te duur ontbijt: 21 € als basis ( geen buffet ) en 8 € supplement voor 2 roereitjes en 4 € voor een gekookt eitje !

  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank MarcelD2102
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bastien B, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

It is a pleasure to read your kind words further to your recent stay.
I was delighted to share your feedbacks with all the teams.

Vooruitblikkend naar de plannen van u terug naar Lille!

Bastien BLANQUART

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken