Beoordeeld op 11 maart 2017 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, op wandelafstand van het centrum en dus perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen.
Vriendelijke ontvangst. Kamers zijn licht en ruim genoeg. Details van de kamers geven net geen luxe gevoel...

Datum van verblijf: maart 2017
BBlanquart, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2017

Dear Chagau,

I would like to thank you for sharing your feedback following your recent stay in Clarance Hotel.

I'm truly happy to read that you enjoyed your stay in our hotel.

We hope to have the pleasure to welcome you back soon,

Best regards,

Bastien Blanquart

Beoordeeld op 14 december 2016 via mobiele applicatie

Een warme welkom door de receptie gekregen. Onze kamer was beschikbaar en had een balkon. De kamers zijn erg stijlvol ingericht en het bed was zalig. Al kan dat ook aan de champagne liggen die we in de bar gedronken hebben. Het enige wat me tegenhield van vijf op vijf te geven was het ontbijt. Hoewel het in een schitterend kader is, bleef het ontbijt echter heel basic. Producten waren wel top maar wat een continentaal ontbijt betreft ben ik andere dingen gewoon.
Ben je opzoek naar een leuke plaats samen met vriend of vriendin. Zoek niet verder. Het is misschien niet het goedkoopste wat je zal vinden. Maar het is het zeker waard.

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 december 2016

Uitstekend hotel in het hartje van de oude stad. Uiterst vriendelijk en behulpzaam van personeel, prachtige setting. Zeker zijn prijs waard. Enige bedenkpuntje was het ontbijt, wie een stevig ontbijt wil zal moeten à la carte bestellen, wat ons bracht op €35 per persoon.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 12 november 2016

Mooi hotel met een uitstekende ligging dichtbij het stadscentrum.
Rustige, ruime, moderne kamers met alle nodige voorzieningen.
Parkeerplaatsen zijn zeer beperkt dus best vooraf reserveren.
Het avondmaal was lekker maar voldeed niet volledig aan onze verwachtingen van een sterrenchef.
Het ontbijt was vers en voldoende maar voor een bedrag van 21€ p.p. mag wel wat hartig beleg (zoals ham/kaas) inbegrepen zijn.
Samengevat: Een charmant luxehotel met een zeer vriendelijk onthaal en een uitstekende ligging om het historisch centrum van Lille te verkennen.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Hartelijke ontvangst door iedereen.
Twin bed gevraagd maar niet gekregen.Mooie kamer.
Op TV geen enkel Vlaams kanaal
Lekker avondmaal.
Veel te duur ontbijt: 21 € als basis ( geen buffet ) en 8 € supplement voor 2 roereitjes en 4 € voor een gekookt eitje !

Datum van verblijf: oktober 2016
Bastien B, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2016

Dear Guest,

It is a pleasure to read your kind words further to your recent stay.
I was delighted to share your feedbacks with all the teams.

Vooruitblikkend naar de plannen van u terug naar Lille!

Bastien BLANQUART