Beoordeeld op 14 december 2016 via mobiele applicatie

Een warme welkom door de receptie gekregen. Onze kamer was beschikbaar en had een balkon. De kamers zijn erg stijlvol ingericht en het bed was zalig. Al kan dat ook aan de champagne liggen die we in de bar gedronken hebben. Het enige wat me tegenhield van vijf op vijf te geven was het ontbijt. Hoewel het in een schitterend kader is, bleef het ontbijt echter heel basic. Producten waren wel top maar wat een continentaal ontbijt betreft ben ik andere dingen gewoon.
Ben je opzoek naar een leuke plaats samen met vriend of vriendin. Zoek niet verder. Het is misschien niet het goedkoopste wat je zal vinden. Maar het is het zeker waard.

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 december 2016

Uitstekend hotel in het hartje van de oude stad. Uiterst vriendelijk en behulpzaam van personeel, prachtige setting. Zeker zijn prijs waard. Enige bedenkpuntje was het ontbijt, wie een stevig ontbijt wil zal moeten à la carte bestellen, wat ons bracht op €35 per persoon.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 12 november 2016

Mooi hotel met een uitstekende ligging dichtbij het stadscentrum.
Rustige, ruime, moderne kamers met alle nodige voorzieningen.
Parkeerplaatsen zijn zeer beperkt dus best vooraf reserveren.
Het avondmaal was lekker maar voldeed niet volledig aan onze verwachtingen van een sterrenchef.
Het ontbijt was vers en voldoende maar voor een bedrag van 21€ p.p. mag wel wat hartig beleg (zoals ham/kaas) inbegrepen zijn.
Samengevat: Een charmant luxehotel met een zeer vriendelijk onthaal en een uitstekende ligging om het historisch centrum van Lille te verkennen.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Hartelijke ontvangst door iedereen.
Twin bed gevraagd maar niet gekregen.Mooie kamer.
Op TV geen enkel Vlaams kanaal
Lekker avondmaal.
Veel te duur ontbijt: 21 € als basis ( geen buffet ) en 8 € supplement voor 2 roereitjes en 4 € voor een gekookt eitje !

Datum van verblijf: oktober 2016
Bastien B, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2016

Dear Guest,

It is a pleasure to read your kind words further to your recent stay.
I was delighted to share your feedbacks with all the teams.

Vooruitblikkend naar de plannen van u terug naar Lille!

Bastien BLANQUART

Beoordeeld op 19 september 2016

Zeer goed gelegen luxe boetiekhotel op 5 min wandelen van Grande Place
met parking (vooraf te reserveren)
Mooie inkomhal met moderne touch en verzameling hedendaagse kunst
Hotel straalt rust, orde en schoonheid uit met prachtige parketvloeren en mooie moulures met engeltjes
Oprecht veiendelijke en behulpzame ontvangst aan de receptie
Kamers zijn modern ingericht met respect voor dit 18de eeuwse herenhuis - mooie ruime badkamer - Geen straatlawaai - Goede bedden en hoofdkussens
Continentaal ontbijt met bediening aan tafel
Zeer geslaagd verblijf - komen er nog terug

Datum van verblijf: september 2016