9 oktober 2016 beoordeeld

Hartelijke ontvangst door iedereen.
Twin bed gevraagd maar niet gekregen.Mooie kamer.
Op TV geen enkel Vlaams kanaal
Lekker avondmaal.
Veel te duur ontbijt: 21 € als basis ( geen buffet ) en 8 € supplement voor 2 roereitjes en 4 € voor een gekookt eitje !

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Bastien B, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2016

Dear Guest,

It is a pleasure to read your kind words further to your recent stay.
I was delighted to share your feedbacks with all the teams.

Vooruitblikkend naar de plannen van u terug naar Lille!

Bastien BLANQUART

19 september 2016 beoordeeld

Zeer goed gelegen luxe boetiekhotel op 5 min wandelen van Grande Place
met parking (vooraf te reserveren)
Mooie inkomhal met moderne touch en verzameling hedendaagse kunst
Hotel straalt rust, orde en schoonheid uit met prachtige parketvloeren en mooie moulures met engeltjes
Oprecht veiendelijke en behulpzame ontvangst aan de receptie
Kamers zijn modern ingericht met respect voor dit 18de eeuwse herenhuis - mooie ruime badkamer - Geen straatlawaai - Goede bedden en hoofdkussens
Continentaal ontbijt met bediening aan tafel
Zeer geslaagd verblijf - komen er nog terug

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten Clarance Hotel, gevestigd in een stadskasteel. Schitterend hotel met een aangename tuin, een mooie kamer en een heerlijke douche. Het ontbijt vonden we nogal duur. Grote moeite hadden we met het ontbreken van een airco. Door de hoge temperatuur buiten was het in de kamer bijna niet uit te houden. Dus, bezoek dit hotel, maar niet hartje zomer.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
30 mei 2016 beoordeeld

Super fijn hotel. Sympathieke staff en een prachtige kamer.
Het hotel had zelfs tickets beschikbaar voor de tentoonstelling Modigliani .
Lekker gegeten bij chef Nicolas Pourcheresse !
Een aanrader....

Kamertip: Onze kamer "l'ideal" was zeer comfortabel .
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Bastien B, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2016

Dank u voor uw reactie!
We zijn verheugd te vernemen dat uw reis was een succes.
Ik hoop dat ik het genoegen hebben om u nogmaals met ons binnenkort.
Bastien Blanquart

15 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

toen we aankwamen in Lille was het donker en het regende. Unheimisch met al die rolluiken naar beneden. Het hotel straalde juist een verwelkomend licht uit. Prachtige kamer, WiFi, vrij gebruik watertjes en sapjes op de kamer. Het restaurant en de bar op de begane grond zijn gezellig ingericht. Heerlijke maaltijd genoten met goede wijn. Ontbijt eenvoudig maar goed.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Bastien B, Directeur Commercial van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2015

Dear tantefrans,
It is a pleasure to read the kind comment you left following your stay at the Clarance Hotel Lille.
We look forward to the pleasure of welcoming you again very soon.
Sincerely,
Bastien