Beoordeeld op 15 december 2015 via mobiele applicatie

toen we aankwamen in Lille was het donker en het regende. Unheimisch met al die rolluiken naar beneden. Het hotel straalde juist een verwelkomend licht uit. Prachtige kamer, WiFi, vrij gebruik watertjes en sapjes op de kamer. Het restaurant en de bar op de begane grond zijn gezellig ingericht. Heerlijke maaltijd genoten met goede wijn. Ontbijt eenvoudig maar goed.

Datum van verblijf: december 2015
Bastien B, Directeur Commercial van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2015

Dear tantefrans,
It is a pleasure to read the kind comment you left following your stay at the Clarance Hotel Lille.
We look forward to the pleasure of welcoming you again very soon.
Sincerely,
Bastien

Beoordeeld op 29 november 2015

De ligging van het hotel is plezierig, nabij "La Vieux Lille". Bij ontvangst was de gereserveerde parkeerplaats in eerste instantie niet beschikbaar. Kamer zag er totaal anders uit dan gereserveerd. Het geboekte ontbijt 'continentaal' leverde brood, een beetje boter, één kannetje koffie en een klein potje ondefinieerbare jam, honing en speculoos op. Pas na onze vraag kwam er ham, kaas en een eitje op tafel, overigens een veel te zacht ei wat we niet opaten. Twee dagen boeken was niet mogelijk, toen we er waren is het 4x aangeboden... Niet voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: november 2015
Bastien B, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2015

Dear Client,
We thank you for sharing your opinion after your recent stay at Clarance Hotel Lille
All our rooms and decoration are different.
We highly value your feedback, thank you.
Best regards,

Beoordeeld op 21 november 2015 via mobiele applicatie

Wat een prachtig, modern en verzorgd hotel is dit! Vlakbij het centrum en op loopafstand van de winkels. Bedden lagen fantastisch, kamer was heel netjes en mooi afgewerkt. Enige kleine minpuntje was de temperatuur op de kamer. Het was te warm waardoor het raam open moest en we flinke geluidsoverlast van de straat hadden. Maar verder een absolute topper!!

Datum van verblijf: november 2015

Dear teddie13048,
We are delighted to read that you enjoyed the quality of our house.
Our team hopes having the pleasure to welcome you anytime soon.
Best regards from Lille,

Beoordeeld op 23 augustus 2015

Wij gaan zeker terug wanneer we nog eens naar Lille gaan. Goed gelegen en uitstekende service! Een verademing om nog eens op zo'n vriendelijke manier onthaald te worden. Verrukkelijk ontbijt.
Absoluut houden zo!

Datum van verblijf: augustus 2015
Bastien B, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2015

Dank u voor uw advies en uw vriendelijkheid !
Zie je snel naar een nieuwe thuis Clarance verblijf in Lille.
Met vriendelijke groet ,

Beoordeeld op 25 juni 2015

Stijlvol, zeer comfortabel hotel met uitstekende staf: chic en gezellig. Goed restaurant, heerlijke, rustige ligging, charmante tuin met prettig terras in heel authentieke omgeving in het oude centrum. Ronduit klasse.

Datum van verblijf: juni 2015
Bastien B, Directeur Commercial & Marketing van Clarance Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2015

Dear Ton M,
We are delighted to read that you enjoyed the comfort of our rooms and the quality of service.
we do hope you will visit us again very soon.
Best Regards,