Beoordeeld op 22 februari 2018 via mobiele applicatie

Als zilver member, één thee voor 2 personen als welkomdrink. Luidruchtige airco op veel te kleine kamer. Gemeld, maar dit was het gewone geluidsniveau van een airco . Nog nooit meegemaakt !
Gezichtsproduct vergeten in kamer vergeten. Onmiddellijk mail gestuurd met beschrijving waar we het achtergelaten hadden...Niets gevonden. We zeggen absoluut niet dat het kamermeisje dit heeft meegenomen, maar misschien per toeval weggegooid. Neem dan aub als hotel uw verantwoordelijkheid. Niets. Niet eens verontschuldigingen voor het ongemak. Never again.

Datum van verblijf: februari 2018
Ibis Lille G, Manager van Ibis Lille Centre Grand Palais Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2018

Hallo

Alsjeblieft, als je opmerkingen maakt aan een hotel, controleer dan of dit de juiste is!
Ik heb gecontroleerd, Patrick R. is onlangs met ons naar bed gegaan.
We bieden geen eenvoudige thee als welkomstdrankje, maar wat je wilt!
Ik retourneer het vergeten bedrijf altijd door mijn klanten en als iemand in mijn team een product in de prullenbak heeft gegooid, bied ik niet alleen mijn excuses aan maar zal ik aanbieden het terug te kopen en het naar u te verzenden !

Dus kom tijdens uw volgende bezoek aan Lille bij ons! Bij IBIS LILLE GRAND PALAIS ;-)

Goedendag
Yves Poletti

Beoordeeld op 29 januari 2018

Hoewel de kamer van alles is voorzien ontbreekt het enige vorm van luxe. Een harde bureaustoel, geen plek om even lekker te zitten. En loopruimte is er nauwelijks. De recent aangekondigde upgrade naar 4 sterren komt niet tot uiting

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ibis Lille G, Gérant van Ibis Lille Centre Grand Palais Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2018

Hallo

Ik weet niet in welke kamer je verbleef, maar afgezien van de 2 en 3 (102/103/202/203 enz.) Zijn ze allemaal erg ruim!
Voor het aantal sterren hebben we er 3, we zijn een budgethotel en we beweren geen 4 sterren te hebben!

Ik hoop het toch snel.

vriendelijke groeten
Yves Poletti - directeur

Beoordeeld op 14 december 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk en niks teveel
Jammer tydens ontbijt veel volk dus effe wacht
Kamers knus en netjes
Badkamer netjes gepoetst hier komen we wel nog een keer langs
Ontbijt gewoon maar keus
Vers sinaasappel sap en stokbrood lekker
Aan receptie idem vriendelijk niks te veel idem

Datum van verblijf: december 2017
Ibis Lille G, Gérant van Ibis Lille Centre Grand Palais Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2017

Hallo

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te complimenteren!
Ik deel met het team.

We verwelkomen u opnieuw met plezier in Lille!
Vriendelijke groeten,
Yves Poletti Director

Beoordeeld op 25 oktober 2017

Wat je van een IBIS-hotel verwacht... Daarom ga ik ook steeds terug: nette kamer, goed bed en douche. Zo'n kwartiertje lopen naar centrum Lille. Enig minpuntje: via het online reserveringsformulier had ik om een parkeerplaats gevraagd (verblijf van 2 nachten); er zijn er slechts een 7-tal, en die waren bezet. Begrijpelijk, alleen had ik wel vooraf een antwoord verwacht. Nu, op dag twee kwam er toch eentje vrij, en die werd me dan ook toegewezen. Bij mijn vertrek op zondagmorgen had ik een platte batterij: lichten laten opstaan. Gelukkig heb ik altijd startkabels bij. Een super-ervaring: na een vraagje aan het onthaal werd de kokkin meteen bereid gevonden om haar wagen voor te rijden om mijn startkabels op haar accu aan te sluiten. Na vijf minuutjes geregeld. Ongelooflijk vriendelijk!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ibis Lille G, Gérant van Ibis Lille Centre Grand Palais Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2017

Hallo

Bedankt voor de tijd om ons te complimenteren !
Wie moedigt ons aan en maakt het team trots.
Natuurlijk zijn wij gastvrij en vriendelijk: het is ons plezier !

Wij verwelkomen u graag weer met plezier naar Lille

Vriendelijke groeten,
Yves Poletti Directeur

Beoordeeld op 4 oktober 2017

Prima prijs-kwaliteitverhouding. In veel steden zie je steeds meer hotels, die extreme prijzen rekenen voor het gebodene. Hier een prima prijs, voor een degelijke kamer, met goed bed, prima bed en prima ontbijt. Dicht bij de stations en het centrum.
Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Ibis Lille G, Gérant van Ibis Lille Centre Grand Palais Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Hallo !
Bedankt voor uw opmerkingen na uw verblijf in het ibis Lille Grand Palais.
Het is met veel plezier dat we uw complimenten ontvangen, die we niet zullen delen met ons hele team. Uw tevredenheid is onze grootste beloning!

We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen, wij vragen u om te geloven in de uitdrukking van onze beste gevoelens

Yves Poletti - Directeur