Beoordeeld op 19 februari 2018

Super hotel, met super vriendelijk sfeer een personeel. Zeer vriendelijk en behulpzaam op alle momenten. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Zeker een aanrader - het is al een traditie geworden. Onze verblijfplaats als wij in de buurt moeten zijn.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op steenworp afstand van metrostation Rihour. Omdat alles goed beloopbaar is, is dat niet perse nodig.wel fijn om zo vanuit 't wandelgebied met winkels het hotel on te kunnen lopen. Kamer was netjes, WiFi goed. Geen lift. Ontbijt was goed, alles vers. Dus niets mis met dit hotel, maar als je van een gezellige sfeer houdt is dit hotel niet geschikt.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 21 december 2017

Het hotel ligt centraal in Lille en op wandelafstand van het centrale plein. De bediening is vriendelijk en vlot maar de kamers zijn te klein. Er is nauwelijks plaats om naast het bed te rond te lopen. De douche is van zwakke kwaliteit.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 4 september 2017

Dit prima hotel ligt midden in het centrum van Lille, op enkele stappen van een metrostation. Wij hadden een rustige kamer gekozen, die had daardoor helaas geen uitzicht op de stad. Buiten dat het doucheputje verstopt was en de badkamer een waterballet werd, vonden wij het een prima kamer, heerlijk bed, alles keurig verzorgd en schoon.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 4 september 2017

Gemiddeld. maar goed gelegen in centrum van Lille. Aardig personeel, goed ontbijt. Wat de kamer mist is voldoende stopcontacten(mobiele telefoon, elektrische tandenborstels), een exta opbergplank in de badkamer boven de andere, een houder in de douche voor shampo.

Datum van verblijf: september 2017