Vandaag geopend: 10:00 - 13:00, 14:00 - 17:30

49 beoordelingen
vanaf 16,56 US$
Meer info
Beoordeeld op 12 januari 2020

We kunnen het van ver zien,
Lille is herkenbaar in de foto's met zijn Belfort, we hebben het nooit bezocht, maar wanneer we onze vrienden de prachtige stad Lille laten ontdekken, laten we ze dit mooie en hoge monument zien

Datum van activiteit: juni 2019
OfficeTourismeLille, Responsable relations clients van Beffroi de l'Hôtel de Ville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Bonjour BLee56,

We danken u voor de commentarie. Het belfort kan elke dag worden bezocht. U kunt bij het VVV-kantoor van Lille boeken.

Met vriendelijke groeten
Office de Tourisme de Lille

Beoordeeld op 2 september 2019
Beoordeling van: Stadstour door Lille

Een eerste kennismaking met Rijsel via de bustour is een aanrader. De tour uurt iets meer dan een uur en je bentde belangrijkste plaatsen voorbijgereden. 's Anderendaags hebben we met de ons meegebrachte fietsen de stad nauwkeuriger verkend waarbij de bustour in onze herinnering geholpen heeft.
Mooie nette stad, lekkere restaurants, voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019

zeer mooie Vlaamse " Belfort " toren, een baken in de stad, met een beetje zon voel je de Venitiaanse uitstraling, een mix van Vlaamse, Italiaanse en Frans design.

Datum van activiteit: juni 2019
OfficeTourismeLille, Responsable relations clients van Beffroi de l'Hôtel de Ville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Bonjour goldwinger1000,

Wij danken u voor uw commentaar van het bezoek van het belfort. we zijn blij dat u heeft waarderen het bezoek.

Goeden dag

Office de tourisme de Lille

Beoordeeld op 21 mei 2019

de toren beklimmen was een hele opdracht maar dat was het waard je had zicht over heel Rijsel.Als je heel moe was kon je wel de lift nemen wat zeker een goede optie was.
op zich is het ook gewoon een hele mooie toren vanbuiten

Datum van activiteit: mei 2019
OfficeTourismeLille, Responsable relations clients van Beffroi de l'Hôtel de Ville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019

Bonjour imkegggg,

We danken u voor uw getuigenis. We zijn heel blij dat je het bezoek aan het belfort leuk vond.

We wensen u een goede dag.

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Het is leuk om deze toten even te beklimmen. Met de lift naar boven en de trap naar beneden. Mooi uitzicht over de stad.

Datum van activiteit: juni 2018
OfficeTourismeLille, Responsable relations clients van Beffroi de l'Hôtel de Ville, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2018

Bonjour Paul K,

Wij danken u voor uw getuigenis en wij zijn zeer verheugd dat u van het bezoek hebt genoten.

Tot ziens!