Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Anna S

Fantastisch inlevend personeel aan de receptie

5,0 van 5 bollen10 dec 2024 beoordeeld
Wat een fantastisch personeel aan de balie. Vriendelijk behulpzaam! Wij moesten nacht eerder terug naar huis en hotel heeft me vaak de mogelijkheid gegeven om deze nacht nog een keertje in te halen. Ze benaderen ons actief hiervoor en leefden met ons mee. Kamer was perfect evenals ontbijt en de ligging
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Aanrader!
Reistype: Bezocht met vrienden
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Christophe BACHELET, Directeur général van Best Western Premier Why Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 dec 2024
Dear Anna,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We are delighted to hear that our front desk team made such a positive impression with their friendliness and support. It’s great to know that we could assist you during your stay and that you appreciated our efforts to make your experience as smooth as possible.

We’re also thrilled that you enjoyed the room, breakfast, and location.

We hope to welcome you back in the future for another fantastic stay!

Best regards,

Léa
Quality Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 100
  • Trip.com
  • Agoda.com
    € 88
  • Expedia.com
    € 99
0.2 km van Best Western Premier Why Hotel
Gratis wifi
Huisdieren ok
€ 155
  • Expedia.com
    € 155
  • Vio.com
    € 120
  • Hotels.com
    € 155
0.3 km van Best Western Premier Why Hotel
Gratis wifi
Roomservice
€ 104
  • Expedia.com
    € 104
  • StayForLong
    € 100
  • Trip.com
    € 104
0.7 km van Best Western Premier Why Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 151
Volledig restitueerbaar
  • Expedia.com
    € 159
  • Vio.com
    € 112
  • Hotels.com
    € 137
0.4 km van Best Western Premier Why Hotel
Gratis wifi
Vervoer van/naar luchthaven
Chambre Confort Double Bain rénovée récemment, vue côté cour, au calme
€ 70
  • Expedia.com
    € 67
  • Agoda.com
    € 60
  • Hotels.com
    € 67
0.5 km van Best Western Premier Why Hotel
Gratis wifi
€ 111
  • Expedia.com
    € 111
  • Hotels.com
    € 111
  • Trip.com
0.8 km van Best Western Premier Why Hotel
Gratis wifi
Restaurant
€ 109
  • Novotel Suites
    € 109
  • Algotels
    € 96
  • Expedia.com
    € 97
1.2 km van Best Western Premier Why Hotel
Gratis wifi
Huisdieren ok
€ 113
  • Mercure
    € 108
  • Expedia.com
    € 113
  • Hotels.com
    € 113
0.5 km van Best Western Premier Why Hotel
Gratis wifi
Roomservice
€ 66
  • Trip.com
  • Agoda.com
    € 58
  • Priceline
1.6 km van Best Western Premier Why Hotel
Gratis wifi
Huisdieren ok
€ 48
  • Priceline
  • Agoda.com
    € 38
  • Expedia.com
    € 48
2.2 km van Best Western Premier Why Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
Meer hotels in Rijsel bekijken
Beoordelingen (1.635)
Beoordelingen filteren
1.635 resultaten
Waardering van reizigers
1.117
419
61
26
12
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.117
419
61
26
12
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.635 beoordelingen
Beoordeeld op 29 december 2022

De ervaring met dit hotel was matig. Het hotel had geen roomservice de avond dat wij er waren. De lift was in de ochtend kapot terwijl we naar verdieping 6 moesten. In de ochtend was er geen warm water in de douche. De parkeergarage van het hotel stond onder water waardoor we de auto moesten verplaatsen. Ook moet je bij aankomst 150 euro borg betalen. Dit is opzich prima als het netjes wordt teruggestort. Nu bijna 2 weken later hebben we het geld nog niet. Het hotel zegt dat dit tot 90 dagen kan duren. Erg slecht en teleurstellend. Voor ons de volgende keer een ander hotel.

Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Myrea H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Christophe BACHELET, Directeur général van Best Western Premier Why Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2023

Dear guest,

Thank you for taking the time to share with us your feelings about your stay in our hotel. I am truly sorry that you did not enjoy your stay.

About the room service, it works everyday from 7pm until 10pm. Exceptionally on Christmas and New Year the room service had a special limited menu. In case of inconvenient during your stay, we apologise.

Unfortunately, we had a succession of technical problems during your stay on which we intervened as fast as possible, while trying to find alternatives to avoid important impact on our hotel guests.

Regarding the elevator breakdown and the warm water, this was due to a power cut during the night. As soon as we noticed the problem, the maintenance team has been called and worked on the problem.

For the parking, the problem took time to be fixed so we offered to our guests to pay for them another parking place.
The guarantee of the room is released the day of your check-out and the delay of its return to your account depends on your bank.

Despite your last experience with us, we hope to be able to see you again in our establishment in order to change your point of view on our hotel.

Best regards,
Louis - Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 september 2022

Hotel is prima, alleen hadden we ingelicht moeten worden over de onbereikbaarheid van hotel en parkeergarage dit afgelopen weekend. 2 kilometer moeten lopen met bagage en de auto onbewaakt achterlaten. Is geen pluspunt.

Datum van verblijf: september 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Bedank hg00s
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Thibaut MICHEL, Directeur général van Best Western Premier Why Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2022

Dear guest,

Thank you for the leaving your feedback in regards to your stay.

We are so happy you enjoyed your experience at the Why Hotel.

On the other hand, we are sorry to learn that you didn't receive the email with the Braderie information. In fact, we took the necessary precaution of sending it to everyone for whom we had the email address information on file.


We hope to have you back for your next trip to Lille in order to provide you with a better still service. Until then, we remain at your disposal.

Best regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 augustus 2022 via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is geweldig. Parkeerplaats om de hoek, ideaal.
We hadden een deluxe kamer op de vierde verdieping. Het bed was goed, en de gratis minibar ook prima. Wel was de styling in de lobby en onze kamer deels verouderd en hetgeen dat wat ‘hipper’ was matchte helemaal niet bij elkaar.
De badkamer was ruim maar echt onvoldoende: de douchekop hing zo laag dat ik er maar net onder kon (1,74m) en mijn vriend helemaal niet. Toen we hier iets van zeiden bij de receptie was de reactie: ‘Oh.’ Verder waren twee tegels in de douche flink gescheurd en zaten er veel kalkvlekken op de wanden. Doordat we in het bad moesten douchen en er maar een halve douchewand was, werd ook de hele badkamer nat.
Achteraf hadden we een andere kamer moeten eisen maar we wilden ons weekend niet laten verpesten door hier over te klagen.
De beloofde ritualsproducten zijn vervangen door plastic-vrije zeep. Hartstikke goed, maar pas dat dan aan op je website.
We wilden op zaterdag om 17u in het restaurant een Apero nemen met wat hapjes; dat kon niet want de keuken is dicht tot 19u. Nu is dat niet ongebruikelijk in Frankrijk maar andere gasten hadden wél hapjes staan…
We hebben een heerijk weekend gehad, maar dat kwam niet door dit hotel. We komen hier dan ook niet terug.

Kamertip: Vraag om een parkeerplaats, dat was perfect.
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Kim v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Thibaut MICHEL, Directeur général van Best Western Premier Why Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2022


Thank you for your recent stay at our property.

On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

Best regards,

Thibaut MICHEL
Front office manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 mei 2022

Heel leuk en verzorgd hotel. Ideale ligging voor een citytrip in Rijsel. Alles op wandelafstand. Gesloten garage voor een schappelijke prijs. Verzorgde en propere kamers. Heel goed uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Bedank Exploration476534
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Charlotte LE FLOUR, Directeur général van Best Western Premier Why Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2022

Good morning,

Thank you for your stay in our hotel.

We are glad to read this comment and we share it with all the staff !

We really hope to see you soon.

Best regards,

Thibaut MICHEL
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 januari 2022

Het hotel is super op een goede locatie. De bedden van het hotel waren super en het ontbijt was top alles werd constant aangevuld en het personeel was super vriendelijk en behulpzaam en spraken allemaal engels.

Datum van verblijf: december 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Bedank Sylvia O
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Charlotte LE FLOUR, Directeur général van Best Western Premier Why Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2022

Good morning,

Thank you very much for your stay in our our hotel.

We are glad to read your feedback and we hope to see you soon in Lille !

Best regards,

Thibaut MICHEL
Chef de réception

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van Tripadvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken