3 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 108
TravelocityUS$ 108
getaroom.comUS$ 118
Beoordeeld op 25 oktober 2021

Prima kamer, super locatie, leuke stad en de mensen maken dat je je welkom voelt. We zijn meerdere maken in dit Hotel geweest en iedere keer dat we naar Lille komen, kiezen we er weer voor. Vanuit het hotel loop je zo naar het Grand Place. En natuurlijk ziet het gebouw er ook nog eens geweldig uit met die ovale ramen!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Charlotte LE FLOUR, Directeur général van Best Western Premier Why Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2021

Good morning,

Thank you very much for your stay in our hotel.

We are glad to read your feedback and it will be a pleasure to welcome you one more time in Lille !

See you soon.

Thibaut MICHEL
Chef de réception

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ik vindt de hoge beoordelingen niet terecht. Ik vindt het een gedateerd hotel. Bedden zijn smal, maar vooral is alles niet schoon. De douchekop was ronduit smerig. Ontbijt is zeer matig in veel te kleine ruimte. Onbegrijpelijk in de Corona tijd. Buiten op het terras stinkt het naar riool lucht, maar daar kunnen ze niet veel aan doen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Charlotte LE FLOUR, Directeur général van Best Western Premier Why Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2021

Thank you for your feedback following your stay in our hotel.

We are sorry if we have failed to meet your expectations.

The satisfaction of our customers is our priority and we take into consideration the comments in order to make the necessary improvements.

Beoordeeld op 18 juli 2020 via mobiele applicatie

Op onze terugreis uit Frankrijk besloten we om te overnachten in Lille / Rijsel. We kwamen uit bij dit hotel en daar hebben we geen spijt van gehad. Een vriendelijke receptioniste die ons in goed Engels te woord stond en ons goed kon helpen met de wens om twee aparte dekbedden. Bij aankomst kregen we zo waar een mooie upgrade. Je voelde je welkom. Een comfortabele kamer, lekker bed, een fijn koffieapparaat en een minibar met gratis frisdrank en snack.
Er is mogelijkheid om even verderop je auto in een garage te parkeren.
Ontbijt was wat rommelig georganiseerd maar er was voldoende keus op het buffet. Er is verse jus en goede koffie.

Datum van verblijf: juli 2020

Good morning,
Thank you for your stay in our hotel.
We are glad to read this comment and we share it with all the staff !
See you soon in Lille !

Beoordeeld op 16 februari 2020

Mooi stadshotel op superlocatie in de stad. Mooi hotel met uitstekende service, mooi verzorgde kamer met gratis minibar wat altijd mooi meegenomen is. Alle werknemers van het hotel zijn even behulpzaam en vriendelijk. Pluspunt is ook de mogelijkheid om een parkeerplaats te boeken net naast het hotel. Een echte aanrader als je Rijsel wil bezoeken.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western

Thank you for choosing our hotel and we are delighted to have welcomed you to the Best Western Premier Why Hotel for your stay in Lille!
It is with great joy that we hear of your complimentary comment that we share with our entire team!

We look forward to welcoming you back to the Why Hotel!

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Goede locatie, centrum Lille. Gastvrij ontvangst. Superlekker ontbijt. Smaakvolle kamer, fris en schoon met lekkere Rituals spulletjes. Gratis gebruik van minibar. Kortom: alle ingrediënten voor een heerlijk weekend in deze leuke stad!

Datum van verblijf: februari 2020

We look forward to welcoming you back to the Why Hotel!