Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Op weg naar het zuiden overnacht in Lille en de stad bezocht. Prima hotel. Mooie ruime kamer en douche. Ontbijt is goed maar het personeel kon de drukte niet aan. Hierdoor waren veel items niet bijgevuld. Dit was jammer maar ons enige aandachtspunt voor de verder uitstekende hotel. Vriendelijk personeel en zeer centraal gelegen!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel in het centrum van Lille
Vlakbij grote Marktplein
Hele mooie design kamers, mooie badkamer. De 2 kinderen sliepen op een prima slaapbank.
Gezellige uitstraling door terras voor hotel
Ontbijt was oké
Geen last van gehorige kamers (straatlawaai) zoals veel mensen klagen maar dat schijnt alleen op vrijdag en zaterdagavond te zijn (wij sliepen er op zondag)
Prima parkeergarage naast het hotel.
Verbeterpunt, Klein detail: geen doeken bij ontbijt om stokbrood vast gehouden met snijden dus iedereen zit met zijn vingers aan het brood, vind dat niet fris.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018

Positief: heel vriendelijke medewerkers aan de receptie - propere kamer - goed ontbijtbuffet (wel kleine ruimte en kleine tafels) - sfeervol terras. De venster isolatie is het zwak punt van het hotel: je hoort goed het straatlawaai. Oordopjes zijn dus aanbevolen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 april 2018

De Classic kamers in dit design hotel (€ 129 ontbijt inbegr en gratis mini bar !) zijn klein maar keurig & spitsvondig ingericht en de service van het personeel is correct, behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt bestond uit een klein buffet en daar viel niets op te zeggen. Ligging van het hotel is centraal in het stadscentrum en op een paar 100 meter van de Grote Markt en alle goeie restaurants. Parking aan het hotel (ondergronds) is extra (€ 16 per nacht) te betalen. Zeer aan te bevelen !

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 18 december 2017

Reeds een aantal jaren reserveren we het hotel rond de kerstperiode. Het is een fijn en goed hotel en ligt heel centraal. De kamers(suites) zijn goed maar hier en daar mis ik zoiets als een grote spiegel in de kamer, verwarming badkamer (?), weinig plaats om toiletzak en dergelijke meer te plaatsen en een tekort aan stopcontacten.
Op gebied van lawaai 's nachts, moet ik beamen dat inderdaad dit heel erg storend is !Bij reservering vragen wij telkens zo hoog mogelijk,maar nog worden we 's nachts steeds wakker van het lawaai ! (misschien minder tijdens de week ?...)

Datum van verblijf: december 2017