Beoordeeld op 18 december 2017

Reeds een aantal jaren reserveren we het hotel rond de kerstperiode. Het is een fijn en goed hotel en ligt heel centraal. De kamers(suites) zijn goed maar hier en daar mis ik zoiets als een grote spiegel in de kamer, verwarming badkamer (?), weinig plaats om toiletzak en dergelijke meer te plaatsen en een tekort aan stopcontacten.
Op gebied van lawaai 's nachts, moet ik beamen dat inderdaad dit heel erg storend is !Bij reservering vragen wij telkens zo hoog mogelijk,maar nog worden we 's nachts steeds wakker van het lawaai ! (misschien minder tijdens de week ?...)

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 december 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, heerlijk bed, fijne douche, aardige medewerkers, midden in het centrum.
Aan straatkant wel veel lawaai ‘s nachts (wij hadden ramen open, anders werd het snel erg warm en benauwd).
“Gratis minibar” beetje flauw: paar blikjes fris, minizakje nootjes, en 1 biertje. Koffie zetten betekende dat er drie kopjes konden worden gezet en er waren geen theefaciliteiten.
Verder fijn hotel, waar we zeker naar terug zouden gaan.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 oktober 2017

De kamers zijn klein, maar slim ingericht en met aangename kleurstelling. Hotel midden in stadscentrum, met alle voor- en nadelen van dien. Het straatrumoer 's nachts houdt maar niet op: om 01.00 uur, om 02.00 uur, etc. t/m 06.30 uur naar huis terugkerende, zeer luidruchtige jongeren.
Een groot pluspunt is de parkeergelegenheid in een nabij gelegen garage. Een groot nadeel vormt dezelfde garage: zeer slecht verlichte plaatsen in de hoeken. Soms weigert de verlichting überhaupt aan te gaan en sta je in een pikdonkere garage zonder je nader te kunnen oriënteren ! Tal van vieze zijkamertjes met afval en ander vuil maken dat deze parkeergarage in potentie uiterst geschikt is om een moord te plegen. Wellicht op u ! Kortom, een zeer bijzondere attractie en dat voor slechts € 16 per nacht.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 september 2017 via mobiele applicatie

Erg mooi en modern hotel! Goed gelet op design en de ligging is meer dan goed. Centrum met alle winkels is op loopafstand, evenals leuke barretjes en restaurants. Het hotel heeft zelf ook een leuke bar / leuk terras wat naar mijn mening niet vaak voorkomt bij een hotel. Let op; parkeren vooraf doorgeven!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 dagen verbleven met onze dochter op 1 kamer. We hadden een famielikamer geboekt. We kregen een ruime kamer met een uitschuifbare bedbank en zeer ruime badkamer. Bedbank sliep prima. Het hotel licht centraal, vlakbij het oude centrum. Mooie kamers, fijne douche en vriendelijk personeel. Ontbijt is prijzig maar goed verzorgd en uitgebreid.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie