Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Orbitz.com
Hotels.comUS$ 66
PricelineUS$ 70
Beoordeeld op 29 augustus 2021

Het hotel is centraal gelegen en heeft kleine maar functionele kamers, de bedden zijn voorzien van een goed matras. Er is ook een lekkere douche aanwezig. Het prima ontbijt wordt op de 7e verdieping geserveerd en bij mooi weer kan het buiten worden genuttigd met een mooi uitzicht. De Covid maatregelen werden goed opgevolgd. Er is een lift voor max 2 personen (uit een gezamenlijk huishouden).

Kamertip: Kamers met een uitzicht op de binnenplaats kunnen, als het raam openstaat, last hebben van het geluid van de ventilatiekanalen.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

De locatie is echt top! Het staat tegenover het station, steenworp afstand van het grote winkelcentrum en je kan zo het centrum in wandelen! Parkeren hebben we tegenover bij het station gedaan.
Op zondag kan men binnen 20 minuten naar de grote zondagsmarkt lopen of je pakt de auto en men kan ergens rondom parkeren.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017

Het hotel ligt in het centrum van Lille en met 12minuten lopen zit je in vieux-lille waar alle leuke eettentjes zitten.
Het personeel heeft ons heel vriendelijk ontvangen en gingen zonder klagen over in het engels, toen ze doorhadden dat mijn Frans helaas niet zo goed is. We hebben toen ontbijt geboekt en we kregen daar nog korting op, heel klantvriendelijk.

Ons kamer zat op de 5de verdieping aan de straatkant. Niet heel groot, maar dat maakt voor ons niet uit. Er was goed schoongemaakt en de badkamer was erg netjes (zelfs de voegen waren nog wit).
Helaas zijn er ook minpunten: Aan de straatzijde heb je lawaai vanwege de horeca gelegenheden in de buurt. We hebben de ramen dicht gelaten en dat maakte de ruimte heel warm tijdens het slapen.
Voor mij was het bed te hard, maar het ligt aan wat je zelf prettig vindt.
Het ontbijt was goed, verse croissantjes en broodjes met genoeg keus aan beleg. Er was zelfs filterkoffie en niet alleen maar koffie uit een apparaat.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 april 2017 via mobiele applicatie

Kleine kamer, maar zeker voldoende. Alles wat je nodig hebt, maar niet ruim. Wij hadden een twee persoonsbeschrijving en deze was niet alleen vrij smal maar ook erg kort voor ons 180. kamers zijn goed schoon. Ontbijt is prima verzorgd.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is erg schoon en ligt perfect ten opzichte van alle bezienswaardigheden. Zo staat het station en de grote overdekte shopping area recht tegenover het hotel. Het oude centrum nader je al in 2 minuten lopen en de winkelstraat idem.
De prijs - kwaliteit is erg goed! Vele restaurantjes en cafeetjes in de directe omgeving!

Datum van verblijf: augustus 2016