Gratis annuleren tot 28/05/22
Hotels.comUS$ 68
TravelocityUS$ 68
PricelineUS$ 67
Beoordeeld op 4 november 2019

Heeft een prima ligging vlakbij leuke restaurantjes. Ontbijt was niet uitgebreid maar prima voor de prijs. Kamers waren schoon maar wel erg gehorig, we konden de buren horen praten. Personeel was vriendelijk. De parking was helaas vol dus moesten we duurder in het centrum parkeren.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 23 september 2019

Hotel met plussen en minnen. Heel goede ligging, eigen parkeergarage erg praktisch en als altijd bij Ibis Budget simpel maar heel goed ontbijt. Kamer daarentegen gedateerd, ook voor Ibis Budget begrippen. Al met al wel uitstekend voor kort bezoek aan prachtig Lille.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Wij boekten het hotel om naar een concert van Beth Hart in Lille te gaan en maakten er een 4 daagse trip van. Het hotel met ontbijt is ideaal gelegen, in de buurt zijn talrijke restaurantjes en cafeetjes.

Datum van verblijf: november 2018