Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 187
Hotels.comUS$ 187
TravelocityUS$ 187
PricelineUS$ 188
Trip.comUS$ 187
Agoda.comUS$ 193
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.369)
Beoordelingen filteren
1.369 resultaten
Waardering van reizigers
713
426
146
65
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
713
426
146
65
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 1.369 beoordelingen
Beoordeeld op 5 november 2018

Een privilege kamer = een kamer in de laagste categorie. Op het toilet zat je tegen het toiletpapier, er was maar 1 lavabo en een plaats om je beautycase zetten was er ook niet. De kamer was zeer klein, en het bed was ok. Het restaurant was 3messen dus goed. Als dat maar waar is : de chef is voor 2 maanden aangeworven en kan niet koken. Zowel het voorgerecht (st-jacobsschelpen) als de hoofdschotel (vis met "foin" ttz spinazie in lange slierten krokant gebakken) waren effen af slecht. We zijn toen maar in bar gaan zitten en hebben daar "un peu de saumon fumee" gegeten om onze honger te stillen.
S'morgens zijn we gaan ontbijten : het was al meteen prijs ; er waren tafels te kort in het restaurant dus kon je ontbijten in de bar (lage fauteuils en lage tafeltjes).
Om maar te zwijgen van de chocolade en het bord tapa's : s'morgens heb je hier geen zin in, dus niet genomen al hoewel gratis.

Kamertip: een hotel om vlug te vegeten. Toen we hier kwamen eten 10 jaar geleden was het goed. Nu was het ondermaats.
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Carl D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jérémie J, Front Office Manager van L'Hermitage Gantois, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018
Google-vertaling

Dear Carl D

We would like to thank you very much for having chosen L’Hermitage Gantois Autograph Collection on your last stay in Lille.
By answering to our survey, you have shared your experience with us and I am extremely grateful for this.
I am sorry to learn that we have not been able to reach your expectations on that occasion.

I have checked your booking, you have booked a superior room and not a privilege room. Our superior is about 20 to 25m² compare to our privilege for 30m². I think that the reason why you had this feeling to get a small room.

Rest assured that all the necessary actions will be taken in order to welcome you in a proper way on your next stay with us.

Once again, I apologize for the inconveniences encountered and I hope that I will have the pleasure to welcome you back very soon.

Warm regards,

Jeremie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is in een oud klooster, waarvan een aantal kenmerken nog zijn terug te vinden. De combinatie met moderne architectuur is erg smaakvol.
De service is prima, hoewel veel personeel weinig tot geen engels spreekt. Dat kan beter zeker een voor 5* hotel.
De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien, erg stijlvol traditioneel ingericht. De badkamer had een bad. Douchen in bad was door de zeer hoge instap wat minder.
Op de binnenplaats was een grote zitgelegenheid met een bar.
Prima hotel maar aan de prijs.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Otto J
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 5 oktober 2018

Erg mooi hotel, in oud klooster gelegen maar opgeknapt tot 4-5 sterrenhotel. Sfeervol. Kamer zelf voor 4-5 sterren hotel matig qua comfort en grootte. Goede douche. Klein stukje lopen nog van echte centrum.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Frits G
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi gerestaureerd hotel, volledig in de Stijl. Mooie, grote kamer.
Ontbijt was niet wat we er van verwachtten voor de prijs die gevraagd werd. Ook het personeel dat komt suiker aanvullen vanuit de grote doos aan tafel terwijl je ontbijt is not done.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank mie59
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jérémie J, Front Office Manager van L'Hermitage Gantois, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018
Google-vertaling

Dear mie59

We would like to thank you very much for having chosen L’Hermitage Gantois Autograph Collection on your last stay in Lille.
By answering to our survey, you have shared your experience with us and I am extremely grateful for this.
I am sorry to learn that we have not been able to reach your expectations on that occasion.

I have share your comments with our F&B manager to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward.

Rest assured that all the necessary actions will be taken in order to welcome you in a proper way on your next stay with us.

Once again, I apologize for the inconveniences encountered and I hope that I will have the pleasure to welcome you back very soon.

Warm regards,

Jeremie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Mooie kamers in een fantastisch oud klooster. Zwembad is wat klein en helaas in de kelder. Goed bed, uitstekend ontbijt met champagne. Ligging is goed. Loopafstand van het centrum en parkeren in buurt.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank M4418EWpaulk
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken