Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 190
Expedia.comUS$ 191
PricelineUS$ 190
TravelocityUS$ 191
Agoda.comUS$ 197
Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi gerestaureerd hotel, volledig in de Stijl. Mooie, grote kamer.
Ontbijt was niet wat we er van verwachtten voor de prijs die gevraagd werd. Ook het personeel dat komt suiker aanvullen vanuit de grote doos aan tafel terwijl je ontbijt is not done.

Datum van verblijf: september 2018
Jérémie J, Front Office Manager van L'Hermitage Gantois, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Dear mie59

We would like to thank you very much for having chosen L’Hermitage Gantois Autograph Collection on your last stay in Lille.
By answering to our survey, you have shared your experience with us and I am extremely grateful for this.
I am sorry to learn that we have not been able to reach your expectations on that occasion.

I have share your comments with our F&B manager to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward.

Rest assured that all the necessary actions will be taken in order to welcome you in a proper way on your next stay with us.

Once again, I apologize for the inconveniences encountered and I hope that I will have the pleasure to welcome you back very soon.

Warm regards,

Jeremie

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Mooie kamers in een fantastisch oud klooster. Zwembad is wat klein en helaas in de kelder. Goed bed, uitstekend ontbijt met champagne. Ligging is goed. Loopafstand van het centrum en parkeren in buurt.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, authentieke elementen met modern design ineen. Fijn zwembad(je),
goede service. Heerlijk bed. Goede ligging tov het centrum. Valet parking prima geregeld.
Fantastisch gegeten in het restaurant gastronomique. Aanrader!
Brasserie naast/bij het hotel ook dik
in orde.

Minpunten:
1)kamer vond ik een beetje klein, zeker voor dit geld. 2) bar prijzen zijn echt (te) hoog 3)
ontbijt is goed, maar geen vijfsterren. 4)
er is geen aparte douche 5) weinig privacy, geen vitrage en inkijk via de kamers schuin en direct tegenover ons.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 29 januari 2018

Rustig gelegen, rustige kamers (we lagen dicht bij de bar waar er piano werd gespeeld maar we hadden er totaal geen last van). Kamers zijn net, badkamer is pico bello in orde. 1 gordijnhaakje was los en dat is wel jammer voor een 5* hotel dat men dat niet direct terug in orde brengt.
Ontbijt was heel basic maar wel lekker.
Personeel was uiterst vriendelijk.
Zwembad en stoombad zijn ideaal om te relaxen na een dagje stadsverkenning.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 2 januari 2018

Hotel zit in een monumentaal klooster en dat is goed te zien in de entree en de centrale hal, erg mooi gedaan. De oude stukken gevels/balken zijn nog in het gebouw en de kamers terug te zien.
Het is een erg duur hotel; ook aan de bar (we betaalden 14 euro voor 2 cola).
Fijne ontvangst; de receptionist liep met ons mee voor een kleine rondleiding (wat info over het gebouw, wijzen van het ontbijtrestaurant en de spa en hij liep ook helemaal mee naar de kamer om daar alles uit te leggen). Personeel is erg vriendelijk.
Ontbijt was niet per se 5 sterren waard. Kamer was mooi en heel ruim voor 2 personen, prima moderne badkamer en een fijn bed.

Datum van verblijf: december 2017