Gratis annuleren tot 28/08/22
Expedia.comUS$ 84
PricelineUS$ 86
TravelocityUS$ 84
Beoordeeld op 27 december 2016 via mobiele applicatie

Op een winterse dag naar Lille zicht een goedkoop hotel. Maar dit is toch beneden verwachting kamers zijn klein. Receptie slordig. Bar triestig. Kortom een negatieve ervaring. Ligt in een achterbuurt van Lille

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 4 december 2016 via mobiele applicatie

Aardig hotel voor deze prys (1 nacht 58.50) op loopafstand van oude centrum, auto kan je gratis geparkeren by hotel en gratis wifi, ontbyt 10 eu beetje geduld en er is alles wat je wil, wy waren tevreden.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 17 maart 2016 via mobiele applicatie

We volgen twee dagen hier een cursus. Het zaaltje is klein en benauwd, de aandacht van het personeel beperkt, zeer dure koffie (andere prijs gerekend dan op de prijskaartje vermeld), sompig toilet.
Kortom: matig.

Bij aankomst geen kopje koffie of een warm welkom. Wat een kleine plus is: een mooie afgeschermde parkeerplaats.

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Zebert, Adjoint de direction van Kyriad Lille Gare - Grand Palais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2016

Bonjour Madame, Monsieur,

Suite à votre séjour au COMFORT HOTEL LILLE EUROPE, toute notre équipe vous remercie de votre visite et de votre temps passé à nous faire part de votre séjour dans notre établissement.

Cordialement

Pierre.d

Beoordeeld op 16 september 2015

Goed en proper hotel,centraal gelegen,bewaakte afgesloten parking.Choping center om de hoek.spijtig dat er geen bar in het hotel aanwezig was,heb er alleszins geen gezien.
Goede nette kamers en voldoende ruim.

Datum van verblijf: november 2014
Zebert, Directeur général van Kyriad Lille Gare - Grand Palais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2015

Hello,

Thank you for your stay in the COMFORT HOTEL LILLE EUROPE.
It was nice from you to leave a message on our hotel.

We hope to see you soon again.

Kind regards.

Bert.

Beoordeeld op 29 maart 2015 via mobiele applicatie

Kamers zijn niet ruim, maar modern ingericht en schoon. Eetzaal is sober ingericht. Het ontbijt is prima. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op 15 minuten lopen van het centrum.

Datum van verblijf: maart 2015
Zebert, Directeur général van Kyriad Lille Gare - Grand Palais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2015

Hello,

Glad that your stay was good.
Our team works hard everyday to satisfy custumers.
The Comfort Hotel Lille Europe thanks you for your stay and would be pleased to see you again.

Thank you.

Bertrand, Manager.