Mercure
Booking.comUS$ 109
PricelineUS$ 109
TraveluroUS$ 114
Beoordeeld op 8 januari 2020

Kamer OK -badkamer enkel met douche vrij klein. vriendelijke ontvangst.Ontbijtbuffet :voldoende keuze
en degelijke kwaliteit.Je kan te voet voor stadsbezoek naar het centrum.Parkeren is zo goed als onmogelijk!Gelukkig en ideaal is er een ondergrondse parkeergarage met rechtstreekse toegang per
lift in het hotel,tegen (vrij hoge betaling weliswaar)maar het is wel gemakkelijk.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 20 december 2019

Het hotel is heel goed gelegen om de binnenstad te bezoeken. Rustige ligging. Prijs/kwaliteit: OK
Héél uitgebreid ontbijt. Ondergrondse parking van het hotel is positief (overal betalend parkeren in Rijsel).

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

1 nacht geslapen in het hotel. Kamers zijn niet groot maar alles zit ervoor en aan. Bedden slapen goed. Rustige ligging. Het ontbijt vraagt wat geduld, aanvul is slecht. Kaas, vleeswaren, kopjes en brood zijn regelmatig op. Brood woord dan aangevuld met 1 stokbrood, is dus zo weer leeg. Wel lekker beleg. Keuze van brood is beperkt.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 5 november 2019

Bedden zijn hard ,wc was iets te krap verder een fijn hotel, mooie parkeer gelegenheid midden in het centrum dichtbij eet gelegenheden kan prima stokbroodje bij Paul op stadsplein haalen we veel last van bedelaars

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 18 september 2019 via mobiele applicatie

Normaal gaan wij naar het andere Mercure (Grand Place). Nu deze geboekt. Hotel is goed, maar verwacht geen sfeer met een binnenplaats met grastapijt. En personeel bij bij de checkout die niet erg klantgericht is. Pluspunt was het laadpunt voor de elektrische auto in garage. Toch volgende keer weer Grand place

Datum van verblijf: juni 2019
CelineLaversin, Adjointe de direction van Mercure Lille Centre Vieux Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Dear Karin-Remco0730,
We are very sorry that your experience did not meet your expectations. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Best regards