24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum van Lille. Het hotel beschikt over een grote ondergrondse parkeergarage. We werden zeer vriendelijk ontvangen. We hadden via de app online al ingecheckt. De sleutel lag klaar en we kregen een upgrade naar een luxe kamer. De kamer was prima, goed bed, mooie badkamer, lcd tv en een Nespresso apparaat. Alles schoon en prima onderhouden.

Ontbijt is goed, fruit, vlees, kaas en eieren met bacon en worst. Er zijn veel restaurants cafés in de buurt van het hotel en alles in het centrum van Lille is op loop afstand.

Zeker een aanrader als je Lille wil bezoeken.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
16 januari 2017 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen, de perfecte uitvalsbasis om de stad te voet te verkennen. Wij verblijven heel regelmatig in Mercure hotels omdat we hier altijd zeer tevreden over zijn. Ook dit hotel voldeed aan onze verwachtingen, de kamer en badkamer waren netjes, het ontbijt is prima, er is een garage wat ook een groot pluspunt is. Een negatief puntje: omdat we reeds vele malen in hotels van de Accor keten hebben overnacht, kregen wij een welkomsdrankje aangeboden. Wij kozen voor een glaasje witte wijn, we hadden geen keuze wat de wijn betreft en de wijn die wij kregen was echt niet lekker.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mercure Hot Centre Vieux Lille ligt perfect gelegen om door de stad te kuieren. Werden uitstekend ontvangen met enkele onverwachte ontbijtkoeken en koffie. Een leuke verrassing om een dagje Rijsel mee te starten. Late check-out is super om eens gezellig uit te slapen.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne ligging heeft dit hotel! Zeker de moeite waard! Eigen koelkastje en waterkoker op de kamer. Door rolluiken de kamer pikkedonker te maken. Geluidsarm, want je hoort niets, zelfs niet de buren. Ideaal hotel, in zijstraatje van de restaurantstraat van Lille!

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
12 september 2016 beoordeeld

Kamer (208) was juist voldoende ruim voor citytrip of zakenbezoek maar best voor 1 persoon.
Alles was aanwezig, zelfs minibar. Prima badkamer.
Ochtendontbijt prima uitgebreid.
Receptie vriendelijk en OK.
Garage beschikbaar is een pluspunt.

Kamertip: Zeker vragen naar een duplexkamer.
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden