ZenHotels.com
Vickie302014
Den Haag, Nederland

Prima hotel voor kort bezoek

Beoordeling van Hotel Lille Euralille
4,0 van 5 bollen19 sep 2023 beoordeeld
Favoriet van het hotel
Locatie vlakbij de binnenstad en prima voor een stedentrip of zakelijke reis. Helaas geen eigen parking, die is in feite tegenover het hotel onder het treinstation. Wel vrij prijzig als je er een paar dagen staat.
De ontvangst was vriendelijk, inchecken ging vlot. De kamers zelf waren ruim genoeg en schoon. Prettige airco. Badkamer beetje gedateerd en douchen in de badkuip vind ik zelf niet zo geslaagd. Wel genoeg plek om je toiletspullen kwijt te kunnen. Het uitzicht was niet okay; uitzicht op een begraafplaats. Dat zagen we overigens pas de volgende dag, want wij kwamen in de avond aan en toen was het buiten al praktisch donker.
Het restaurant is voor het ontbijtbuffet prima; genoeg keuze. Voor het avondeten kun je het restaurant beter overslaan; zeer matig.
Al met al: niet slecht, maar de volgende keer kiezen we een ander hotel.
Datum van verblijf: juli 2023
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
CROWNE PLAZA, Owner van Hotel Lille Euralille, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 20 sep 2023
Hallo Vickie,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen. We zijn blij dat u van onze locatie heeft genoten en onze kamers ruim en schoon vond. Uw opmerkingen over de badkamer zijn genoteerd en we zullen ons best doen om onze faciliteiten te verbeteren. We betreuren het echter dat uw ervaring in het restaurant voor het diner niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen zullen worden besproken met ons team.

Wat parkeren betreft, hebben onze gasten toegang tot de parkeergarage Gare Lille Europe, die zich net onder ons etablissement bevindt, maar helaas is het tarief niet afhankelijk van ons hotel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u nog meer tevreden te kunnen stellen.

Valentine Vandenbesselaer - Assistent Manager
Tripadvisor
  • Mama Shelter
0.3 km van Hotel Lille Euralille
Restaurant
0.6 km van Hotel Lille Euralille
Restaurant
Façade de l'hôtel dans l'environnement calme et pittoresque de l'église Saint Maurice
0.7 km van Hotel Lille Euralille
1.6 km van Hotel Lille Euralille
Gratis parkeren
Meer hotels in Rijsel bekijken
Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Crown Plaza Lille is een gedegen hotel met ruime kamers. Prima ontbijt vanaf 06.00 uur (!). Het hotel is gelegen tegenover het station, maar ook met de auto ideaal bereikbaar. Lopen naar het gezellige stadscentrum in een kwartier.

Voor zakelijk alsmede privé een aangename uitvalsbasis.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Hotel is sinds mijn laatste bezoek wat verouderd, maar zeker nog ok. Kamers zijn ruim, goed bed en veel kussens.
Het is er zeer rustig en ligt op wandelafstand van oud Lille.
Ze hebben een zeer goed ontbijt, uitgebreid en voor elk wat wils.
Dus een aanrader

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben op doorreis overnacht in dit hotel. Prima kamer en badkamer, wc apart wat altijd fijn is. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en heeft een openbare parking onder het hotel waar je met lift naar het hotel kunt mits je niet lager gaat dan -2 verdieping. Ontbijt was redelijk, maar het bed was heerlijk. Gewoon een goede aanrader voor Lille.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen aan het station van Euralille. Perfecte uitvalbasis..
Dicht bij het shoppingcenter. 5min wandelen.. Vandaar uit ben je de stad snel in gewandeld.
Kamer is zeer netjes, weliswaar een beetje verouderd. Bedden zacht maar comfortabel...
Gratis flesje water bij aankomst, koffie en thee faciliteiten... En nog een paar kleine gadgets voor een goede nachtrust.
Het ontbijt is zeer uitgebreid, verzorgd en lekker.

Het enige minpunt is de parking. Meer dan voldoende parkings maar Ze zijn allemaal zeer kostelijk! Ik had op voorhand even opgezocht om een idee te hebben en de website van deze parking vermeldde 35€. Niet dus! We parkeerde onder het station, recht tov het hotel van zaterdag 10.30u tot zondag 14.30u en dat koste ons 54€ redelijke domper...
(ps: parking is niet van het hotel. Vinciparking)
Aanrader: bezoek Lille met de trein 👍

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 18 januari 2017

Prima business hotel, uitstekende kamer, uitgebreid buffet. Enig minpunt is de internet WIFI verbinding. Zelden zo een slechte verbinding meegemaakt voor een hotel van deze prijsklasse. Hotel Novotel Suite ernaast heeft uitstekende WIFI maar qua kamers verkies ik Crowne Plaza.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Crowne-Plaza-Lille, Director of Sales van Hotel Lille Euralille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2017

Beste Carls007,
Het is altijd een genot om te lezen onze gasten genoten van zowel het comfort van de kamer en de kwaliteit van ons ontbijt, we proberen om het te verbeteren dag na dag.
We werken hard om de wifi te verbeteren. Sommige pocket wifi zijn availbale bij de receptie als de wifi is fragmentarisch.
Beste wensen
Béatrice Hoisne