Trip.com
Travelocity
Beoordeeld op 1 mei 2018

Hotel is sinds mijn laatste bezoek wat verouderd, maar zeker nog ok. Kamers zijn ruim, goed bed en veel kussens.
Het is er zeer rustig en ligt op wandelafstand van oud Lille.
Ze hebben een zeer goed ontbijt, uitgebreid en voor elk wat wils.
Dus een aanrader

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben op doorreis overnacht in dit hotel. Prima kamer en badkamer, wc apart wat altijd fijn is. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en heeft een openbare parking onder het hotel waar je met lift naar het hotel kunt mits je niet lager gaat dan -2 verdieping. Ontbijt was redelijk, maar het bed was heerlijk. Gewoon een goede aanrader voor Lille.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen aan het station van Euralille. Perfecte uitvalbasis..
Dicht bij het shoppingcenter. 5min wandelen.. Vandaar uit ben je de stad snel in gewandeld.
Kamer is zeer netjes, weliswaar een beetje verouderd. Bedden zacht maar comfortabel...
Gratis flesje water bij aankomst, koffie en thee faciliteiten... En nog een paar kleine gadgets voor een goede nachtrust.
Het ontbijt is zeer uitgebreid, verzorgd en lekker.

Het enige minpunt is de parking. Meer dan voldoende parkings maar Ze zijn allemaal zeer kostelijk! Ik had op voorhand even opgezocht om een idee te hebben en de website van deze parking vermeldde 35€. Niet dus! We parkeerde onder het station, recht tov het hotel van zaterdag 10.30u tot zondag 14.30u en dat koste ons 54€ redelijke domper...
(ps: parking is niet van het hotel. Vinciparking)
Aanrader: bezoek Lille met de trein

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 18 januari 2017

Prima business hotel, uitstekende kamer, uitgebreid buffet. Enig minpunt is de internet WIFI verbinding. Zelden zo een slechte verbinding meegemaakt voor een hotel van deze prijsklasse. Hotel Novotel Suite ernaast heeft uitstekende WIFI maar qua kamers verkies ik Crowne Plaza.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Crowne-Plaza-Lille, Director of Sales van Crowne Plaza Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2017

Beste Carls007,
Het is altijd een genot om te lezen onze gasten genoten van zowel het comfort van de kamer en de kwaliteit van ons ontbijt, we proberen om het te verbeteren dag na dag.
We werken hard om de wifi te verbeteren. Sommige pocket wifi zijn availbale bij de receptie als de wifi is fragmentarisch.
Beste wensen
Béatrice Hoisne
Verkoopsmanager

Beoordeeld op 1 november 2016

Zeer goede ligging aan gare Lille Europe, ondergrondse parkeergarage, vlotte toegang tot de stad. Kamers ruim genoeg en prima onderhouden. Zeer ruim assortiment bij het ontbijt. Aanrader! Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2016
Crowne-Plaza-Lille, Director of Sales van Crowne Plaza Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2016

Beste Wim B,
Dank u voor het kiezen van het Crowne Plaza voor uw verblijf in Lille en je indruk op Tripadvisor te delen.
We zijn verheugd dat u genoten van de locatie van het hotel, de kamer en het ontbijt, dat we continu verbeteren.
We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen wanneer u terugkeert naar Lille,
Beatrice Hoisne
commercieel manager