Beoordeeld op 1 maart 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt aan een pleintje, op loopafstand van talloze restaurants, boutiques en alles waarvoor je naar Lille komt.
Keurig ontvangst. Wij verbleven twee nachten, 3 kamers totaal. De kamers zijn inderdaad vrij klein maar alles is aanwezig. De kleurstelling en inrichting van de kamers is zeer sfeervol. Fijne badkamer met ligbad. Uitzicht op levendig plein. Ondanks werkzaamheden daar geen last van gehad, dubbele beglazing.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet in een al even sfeervol ingericht ruimte.
Aanrader dus!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 20 december 2018

Het is dat de locatie zo geweldig is, midden in Vieux-Lille, want anders..De kamers zijn super klein en de ontbijtkamer is niet geschikt voor alle gasten. Er moesten mensen staan te wachten op hun tafel. De eigenaresse gunt je geen blik bij binnenkomst en de sleutel van de kamer wordt zwijgzaam gegeven. Geen warm welkom dus...

Datum van verblijf: november 2018
LaTreille59, Directeur général van Hotel de la Treille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2019

Nous avons pris bonne note de votre remarque concernant votre séjour dans notre établissement et allons prendre en compte vos suggestions. En cas de forte affluence à la salle petit déjeuner, nous vous proposons un service en chambre. En effet, nous ne pouvons imposer à nos clients une heure précise pour prendre leur petit déjeuner mais nous signalons les périodes de tension. L'ensemble de nos clients est bienvenu dans notre établissement. Ne pas accéder à toutes les demandes n'exclut pas un accueil chaleureux et de qualité. Au plaisir de vous revoir.

Beoordeeld op 19 april 2017

Bij het ontwaken dacht ik in ons eigen bed te liggen. Uitstekend matras. De decoratie is smaakvol en individueel per kamer. Goede ontvangst : na een avondje stappen besloten om niet met de auto te rijden. Ook 's morgens perfecte en vriendelijke begroeting. Een aanrader.

Datum van verblijf: april 2017
LaTreille59, Responsable relations clients van Hotel de la Treille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2017

Thank you for your opinion. We are always anxious to reserve for our customer the best reception. See you soon in our establishment.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn altijd te popelen om te boeken voor onze gasten zich welkom voelen. Binnenkort in onze vestiging.

Beoordeeld op 1 november 2016

Kamer schoon, bedden goed. Service lijkt afhankelijk van wie dienst heeft, maar wij troffen het. De taxicentrale waarmee zij werken is echter heel slecht. De locatie van het hotel vonden wij perfect (oude centrum), maar indien u nu (nov. 2016) boekt, moet u misschien eerst even navragen of er aan de weg pal voor het hotel gewerkt zal worden op moment van uw mogelijk verblijf. Badkamer met bad met erin douchekop + -slang, maar geen ding waaraan je die douchekop + -slang in/aan kunt hangen.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de achterkant en dat was in elk geval rustig.
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2016

Dit hotel is veel en veel te duur voor het gebodene. Kleine kamers zonder airco, een deel is niet per lift bereikbaar (wij zaten op de derde verdieping). Zeer matig ontbijt met slechte service. Geen aanrader dus.

Kamertip: Veel en veel te duur voor het gebodene.
Datum van verblijf: september 2016