Destinia.com
Hotels.comUS$ 147
TravelocityUS$ 147
eDreamsUS$ 132
Beoordeeld op 22 juli 2019

kleine kamer, maar goed om de stad te verkennen, 5 minuutjes wandelen naar het centrum met de auto moet je nog wel een redelijke dure stadsgarage in de buurt opzoeken. verder propere kamer en vriendelijk en behulpzame receptionisten.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier geslapen met 17 personen voor een vrijgezellenfeest. Restaurants en kroegen zijn goed te bereiken. Bedden slapen fijn, kamer prima, badkamer netjes al is de waterdruk heel laag.

Normaal gezien kan je om 15.00u inchecken, maar omdat er een schoonmaakster ziek was, was de laatste kamer pas na 18.00u klaar. Er werd geen alternatief aangeboden, op ons eigen verzoek mochten we in de ontbijtzaal wachten. Er werd ons ook gevraagd om in 2 groepen te ontbijten, omdat het anders niet zou passen. De ontbijtzaal is klein en heeft geen ramen.

Wij zaten in het gedeelte dat niet bereikbaar is met de lift, dus vrij veel trappen naar de 4e verdieping.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima plek voor een weekendje Lille. Wij hadden een 3-persoonskamer aan de achterkant. Het uitzicht is inderdaad niet denderend. Maar het is wel heerlijk rustig. En uiteindelijk waren we de hele dag op pad. Op loopafstand van het centrum. Vriendelijk personeel. Kamer prima voor 2 nachten. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Dit deden we in de stad zelf. Geen parkeergelegenheid van het hotel zelf. In de straat betaald parkeren. Auto geparkeerd in parkeergarage Le nouveau siècle. €26 voor 3 dagen. Deze garage ligt op 15/20 minuten lopen vanaf het hotel.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 20 april 2018

ontbijt was karig - weinig keuze in brood assortiment, Ontbijtzaal was ondergronds zonder licht van buiten. Het uitzicht van de kamer was slecht. Alleen Franstalige tv zenders. Het personeel was vriendelijk en aardig.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 april 2018

Alles perfect. tafels afruimen bij ontbijt als gasten klaar zijn is mijn tip. Goede prijs/kwaliteit verhouding.Verder vriendelijke mensen. echt aan te bevelen. Dicht bij het centrum. Rustig hotel. I beveel het aan bij andere mensen.

Datum van verblijf: maart 2018