Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 103
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 103
Aanbieding bekijken
Official Site
US$ 88
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 91
Hotels.comUS$ 103
TravelocityUS$ 103
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (181)
Beoordelingen filteren
181 resultaten
Waardering van reizigers
131
37
5
6
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
131
37
5
6
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 181 beoordelingen
Beoordeeld op 26 november 2021

zeer mooi hotel. Goed gelegen in het centrum van Lille. De kamers zijn ruim en mooi afgewerkt. Er is een mooie binnentuin en heel ruime lounge waar je doorheen de dag drankjes kan nemen (frisdrank en koffie) en kleine snacks eten (inbegrepen in de kamerprijs). Het onbijt (een klein buffet) is superverzorgd tot in de details. De keuze is misschien iets kleiner dan in een doorsnee ketenmastodont, maar de kwaliteit maakt veel goed. Heel vriendelijk personeel. Enige minpunt is dat er geen parking is. Ofschoon er een openbare Indigo parking langs hun gebouw is (al ligt langs hun gebouw enkel een uitgang) zouden ze dit nog beter kunnen aangeven hoe die te bereiken. Voor het overige denk ik dat dit prijs-kwaliteit een van de betere hotels is in Lille.

Kamertip: de ruimte van de grootste kamers is geen overbodige luxe qua grootte
Datum van verblijf: november 2021
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank FlipLis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lecouillard Loanne, Service clients/Réception van OKKO Hotels Lille Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2021
Google-vertaling

Dear Madam, Sir,

Thank you very much for your very encouraging feedback,

I hope to have the pleasure of seeing you again very soon among us.

Yours sincerely

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 november 2021 via mobiele applicatie

Uitstekend verblijf in dit hotel. Zeer comfortabel (beddengoed, kamer- en clubindeling) en design. Kwaliteitsservice en zeer attent personeel. Selectie van kwaliteitsproducten bij ontbijt.
Ik zal terugkomen en deze accommodatie in het hart van Lille ten zeerste aanbevelen.

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank pordop
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Loanne Lecouillard, Guest Services / Front Office van OKKO Hotels Lille Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2021
Google-vertaling

Dear,

Thank you very much for your beautiful feedback,

I hope to have the pleasure of seeing you soon among us

Kind Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 september 2021

Leuke, eigentijdse inrichting.
Lekker en verzorgd ontbijt.
Vriendelijke service.
Kamer tof, een beetje aan de kleine kant.
Wij hadden kamer met open badkamer, maar (gelukkig) apart toilet
OK voor een koppel maar minder privacy.
Algemeen absolute aanrader.
Parking naast hôtel.

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jessopreis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriel Touchard, General Manager van OKKO Hotels Lille Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021
Google-vertaling

Dear,

Thank you very much for taking the time to share your experience in OKKO HOTELS Lille Centre.

Your comments and observations will help us to improve ourselves to guarantee a four stars, no cloud stay to all our clients. I truly hope to have the pleasure to welcome you again soon.

Kind Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 september 2021

Wij hadden ons zo verheugd na alle goede reviews gelezen te hebben over de Okko Hotels. Maar wij kwamen van een koude kermis thuis. Kregen ongevraagd een invalide kamer die vervolgens niet schoon werd gemaakt de manager kon ons alleen een kamer aanbieden in een heel ander hotel (deze is ons zelf wel schone handdoeken etc. komen brengen!) Het restaurant schonk geen alcohol wat ze hadden geen vergunning. De zogenaamde snacks bestonden uit een klein zakje met gedroogde tomaatjes en een stuk uitgedroogde cake en een bakje met nootjes. Zelfs om de eetzaal te verlaten moest je gebruik maken van je codescan kaart hier door werd het onmogelijk om 2 koffie to go te gelijker tijd mee naar je kamer te nemen. De ligging van het hotel is wel perfect! Jammer van de service!

Datum van verblijf: september 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank infoZ3994PK
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriel Touchard, General Manager van OKKO Hotels Lille Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021
Google-vertaling

Dear,

We took good note of your claims during your stay, we took good note that the room and the hotel was not suiting your expectations, we took good note that the complementary buffet was not big enough for you despite it is free of charge, we took good note that for you the hotel was not ready and was not a 4 star hotel.

For all of the reasons I've suggested to find another hotel and refund your credit card, and I even suggested to get you another room.

I wondering how you can rate the restaurant without eating in our restaurant.

Have a nice day

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Comfortabel en modern, super fijne staff, als verrassing kregen we een apperatief met een hapje. Het hotel is erg nieuw en heel schoon.
Vanuit het hotel loop je zo de winkelstraten van Lille in. Een absolute aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Sophia571
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Océane Gautier, Autre van OKKO Hotels Lille Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2021
Google-vertaling

Dear Sophia,
Thank you for sharing your positive experience in our hotel. Your comments means a lot to us ! See you soon at OKKO HOTELS Lille Centre !
Best regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken