Gratis annuleren tot 26/08/22
Hotels.comUS$ 70
PricelineUS$ 70
TravelocityUS$ 70
Beoordeeld op 6 september 2020

een heel leuk hotel kamers heel goed personeel aan balie zeer beleefd en hulpzaam auto in parking van hotel kunnen zetten want was anders moeilijk om een staanplaats buiten te vinden ook was alles gemakkelijk bereikbaar vanuit hotel het enige minpunt is dat er geen koffer ter plaatse is in de kamer

Datum van verblijf: september 2020
maryse FELIX, Autre van Hotel Lille Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2022

Dear Nelly,
Thank you so much for your nice feedback !
Forinformation, there is a luggage room at the reception, may be for your next stray.
Best regards,

Beoordeeld op 10 februari 2020

Perfecte locatie, "plakt" namelijk aan het shoppingcenter EuraLille :-)
En van daar uit is het zo'n 10min max stappen naar het oude stadsgedeelte en de andere boetiekwinkeltjes.
Zeer prijsbewust, ontbijt is 11.50eur pp.,parking op voorhand te reserveren 11.50/nacht (was vrij ruim maar beperkt qua aantal plaatsen).
De balie toont wat afgeleefd maar ze hebben wel de kamers vrij recent vernieuwd en die zijn ook heel proper. Minibar is goed gevuld.
Op de(kleine) badkamer is er een douche/shampoo 2 in 1 aanwezig, wel spijtig dat er geen aparte bus stond aan de wastafel, je moest je altijd over het bad buigen.
Best met het raam dicht slapen voor het nachtlawaai (trein, fuivers).
Ontbijt is ok met een prachtig uitzicht omdat je op het 2e zit, koffie, koffiekoeken en fruitsap (wel vanuit een doos) waren van kwaliteit, niks warms tenzij gekookte eitjes.
Ideaal voor een shopping/citytrip!

Datum van verblijf: februari 2020
maryse FELIX, Autre van Hotel Lille Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2022

Dear 93kristelv,
We would like to thank you for taking the time to send us your positive feedback. We are delighted to hear that you enjoyed the breakfast and our rooms.
We apologize for comment about noise nuisance. We take your request into account. For your next stay, You can request a room at the back of the hotel for more privacy.
We hope to welcome you back very soon again
Kind regards,

Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend verbleven we in Hotel Lille Europe, een eenvoudig, maar zeer prettig hotel in het midden van de stad. De kamer had een prima tweepersoons bed en keurig schoon sanitair. Ook het ontbijt was uitstekend. Het hotel ligt precies tussen 2 treinstations en beschikt over een eigen parkeergarage. Een uitstekend hotel voor een heel redelijke prijs. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: september 2019

Thank you so much for your nice comment ! we appreciate:-)
hope to see you soon,

Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij boekten dit hotel met het oog op comfortabel de Tgv te kunnen nemen de dag erna. Toen we toekwamen merkten we meteen dat er geen airco aanwezig was. Wel een mini ventilator die amper effect had. (Het was de voorbije dagen +30 graden geweest)
Uit de badkraan kwamen een soort bruine schilfertjes mee met het water, zelfs na 1 maal vullen en spoelen bleven ze komen, een ontspannend badje zat er dus niet in.

De volgende ochtend was het heel hard aan het regenen. Gezien mijn man in de plaaster ligt en met krukken loopt had ik meer dan een half uur op voorhand naar de receptie gebeld met de vraag naar een taxi. De taxi kwam nooit opdagen, geen paraplu te verkrijgen aan de receptie. Gevolg: een hoogzwangere ik en man op krukken mochten ons zeer hard haasten door de regen om de tgv te halen...

Op de koop toe was onze reservatie ‘incl ontbijt om mee te nemen’ maar dat hebben we niet gezien.

Datum van verblijf: juli 2019

Dear Sophie,
We are sorry to read your comment, Please do not hesitate to contact us directly to discuss it.
Kind regards,

Beoordeeld op 12 juli 2019

Voor onze reis naar SF namen we dit hotel om de dag erna de tgv te nemen naar CDG airport. Er was geen airco in de kamer en we hadden de pech dat ze juist met wegenwerken bezig waren. Een raam openzetten was dus geen opties, jammer.

Datum van verblijf: juli 2019
maryse FELIX, Autre van Hotel Lille Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022

Dear Arne0706,
Hello Erin Mclnerney,
Thank you for sharing your opinion about your stay at the Lille Europe Hotel.
Our project to install air conditioning in the hotel has been postponed because of the Covid health crisis.
However, please note that we have equipped our rooms with fans.
We look forward to seeing you again soon!
Kind regards