Beoordeeld op 13 september 2018

heb al in betere en goedkopere hotels verbleven.Je dient ook voor alles extra en apart te betalen,zoals schoonmaken van de kamer,ontbijt enz...We hadden bij de boeking reeds verblijfstaks betaald en ter plaatse dienden we nog eens 10 euro te betalen voor "lokale" taks.Bovendien was de wifi niet gratis.Je krijgt dus geen paswoord en je dient in je browser je eigen emailadres in te geven wat wil zeggen dat je je persoonlijke data gebruikt wat dus wél geld kost.Bovendien werkt onze laptop enkel met wifi doordat deze geen sd card heeft en deze hebben we dus niet kunnen gebruiken.Regelmatig zat er niemand aan de receptie en dan zeiden de poetsvrouwen elke keer dat we even moesten wachten.Straal van de douche was niet krachtig genoeg maar dat is misschien persoonlijke keuze.Ideaal van ligging als je veel bagage mee hebt,komende van het station maar al bij al z'n geld niet waard.

Datum van verblijf: september 2018
Clara K, Manager van Citadines City Centre Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Dear Wendy,

We are sorry not to be able to reply in your language.

I have noted your observations about your disappointment, we are sorry that we could not make your stay more comfortable.

Should you require any further assistance, please email us at this address. We will be glad to assist you.

Yours sincerely

Beoordeeld op 6 september 2017

prima locatie bij het station, inclusief parkeergarage a €15,- per dag ruime kamers met keuken alles erop en aan. badkamer met douche en bad douche met losse douchekop .
s'nachts beveiliging bij de ingang alleen binnen met pasje

Datum van verblijf: september 2017
Clara K, Manager van Citadines City Centre Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Hello,
We are sorry not to be able to answer in your language.
Thank you for sharing your feedback and for your compliments about the location, the kitchen and the security of Citadines City Centre Lille.
I hope to welcome you again in the nearest future
Kind regards

Beoordeeld op 5 december 2016

een goed appartement met goede bedden. Het ligt naast het winkelcentrum waar je bij de Carrefour heerlijke broodjes kan halen voor het ontbijt. Het is overdekt dus met regen is het hier wel aangenaam om te shoppen. Het centrum ligt ook dichtbij, alles is op loop afstand. Er is een parkeergarage waar een gedeelte voor de hotelgasten is waar je alleen met toegangscode in komt dus wel veilig.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt goed aan de rand van de binnenstad en pal naast euralille, het shoppingcenter. Alle bezienswaardigheden zijn te voet te bereiken. De kamers zijn ruim met badkamer, wc en aparte kitchenette.
Ontbijt is niet waaw, maar zeker voldoende qua aanbod. Parking is ondergronds en qua prijs ok.

Datum van verblijf: augustus 2016
Christophe S, Residence Manager van Citadines City Centre Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2016

Dear zbably,

Thank you very much for sharing your experience in our property.
We are happy to read that you have enjoyed you the location, the equipment and value for money.
We look forward to welcome you again for a next stay in Lille.

Yours sincerely,

Beoordeeld op 25 juli 2016

Citadines City Centre maakt deel uit van een groot complex hotels, woningen, gigantisch winkelcentrum met zeer grote Carrefour en parkeergarage. Het hotel ligt tegenover het treinstation en het oude centrum....ideaal. Ook met de auto prima bereikbaar. De appartementen zijn uiterst stil, raam dicht en je hoort ook geen buitengeluiden meer. Ontbijt is mogelijk maar er is een volledig ingerichte keuken, badkamer, separaat toilet en ruime kamer. De schoonmaak is wekelijks dus je wordt niet lastig gevallen door schoonmaakpersoneel op het verkeerde moment. Personeel aan de receptie is uiterst vriendelijk. Wij waren daar tijdens de halve finale EK 2016 en zo'n 20.000 fans keken op groot scherm in het park voor het complex. Hotel had extra bewaking ingezet in de hal, je komt sowieso alleen binnen door het scannen van je kamersleutelcard. Geen enkel probleem gehad.

Datum van verblijf: juli 2016
Christophe S, Residence Manager van Citadines City Centre Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016

Dear GeerV,

Thank you for taking time to share your experience about your last stay in our property.

It is a plasure to read that you enjoyed your stay, and that our products and services met your expectations.

Indeed, we took the option to have more safety in the lobby during Euro period, so that our customers and staff feel safe.

We look forward to welcoming you again for a next stay in Lille.

Yours sincerely,