Beoordeeld op 5 december 2016

een goed appartement met goede bedden. Het ligt naast het winkelcentrum waar je bij de Carrefour heerlijke broodjes kan halen voor het ontbijt. Het is overdekt dus met regen is het hier wel aangenaam om te shoppen. Het centrum ligt ook dichtbij, alles is op loop afstand. Er is een parkeergarage waar een gedeelte voor de hotelgasten is waar je alleen met toegangscode in komt dus wel veilig.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt goed aan de rand van de binnenstad en pal naast euralille, het shoppingcenter. Alle bezienswaardigheden zijn te voet te bereiken. De kamers zijn ruim met badkamer, wc en aparte kitchenette.
Ontbijt is niet waaw, maar zeker voldoende qua aanbod. Parking is ondergronds en qua prijs ok.

Datum van verblijf: augustus 2016
Christophe S, Residence Manager van Citadines City Centre Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2016

Dear zbably,

Thank you very much for sharing your experience in our property.
We are happy to read that you have enjoyed you the location, the equipment and value for money.
We look forward to welcome you again for a next stay in Lille.

Beoordeeld op 25 juli 2016

Citadines City Centre maakt deel uit van een groot complex hotels, woningen, gigantisch winkelcentrum met zeer grote Carrefour en parkeergarage. Het hotel ligt tegenover het treinstation en het oude centrum....ideaal. Ook met de auto prima bereikbaar. De appartementen zijn uiterst stil, raam dicht en je hoort ook geen buitengeluiden meer. Ontbijt is mogelijk maar er is een volledig ingerichte keuken, badkamer, separaat toilet en ruime kamer. De schoonmaak is wekelijks dus je wordt niet lastig gevallen door schoonmaakpersoneel op het verkeerde moment. Personeel aan de receptie is uiterst vriendelijk. Wij waren daar tijdens de halve finale EK 2016 en zo'n 20.000 fans keken op groot scherm in het park voor het complex. Hotel had extra bewaking ingezet in de hal, je komt sowieso alleen binnen door het scannen van je kamersleutelcard. Geen enkel probleem gehad.

Datum van verblijf: juli 2016
Christophe S, Residence Manager van Citadines City Centre Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016

Dear GeerV,

Thank you for taking time to share your experience about your last stay in our property.

It is a plasure to read that you enjoyed your stay, and that our products and services met your expectations.

Indeed, we took the option to have more safety in the lobby during Euro period, so that our customers and staff feel safe.

We look forward to welcoming you again for a next stay in Lille.

Beoordeeld op 20 juli 2016

Ik was hier eigenlijk voor een vergadering vlakbij het hotel met een weekendje er aan vastgekoppeld maar zeer verrast door de uitstekende ligging en bereikbaarheid, zowel met de auto als per trein (direct naast het station en het prachtige centrum). Uiterst stille kamer, basic ingericht maar wel van alle gemakken voorzien (kitchenette etc.). Vriendelijke en behulpzame service. Groot winkelcentrum en carrefour direct er naast gelegen.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Christophe S, Residence Manager van Citadines City Centre Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2016

Dear Peter O,

Thank you very much for sharing your experience about your last stay in our property.

We are glad to read that our products and services met your expectations, and we hope we welcome again for a future stay in Lille !

Beoordeeld op 6 juni 2016 via mobiele applicatie

De ideale plek voor een langdurige zakenreis. Door het kleine keukentje ben je in de mogelijkheid om zelf eten klaar te maken wat de kosten van elke dag op restaurant gaan drukt. De ligging is perfect aangezien het in hetzelfde gebouwen complex ligt als het winkelcentrum. En de bereikbaarheid is subliem omdat het hotel zich bevind tussen de twee hoofdstations.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Christophe S, Residence Manager van Citadines City Centre Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2016

Hello JetsenVDE,

I hope you forgive my reply in English, as I am not a Dutch-speaker, sorry.

Thank you for your sharing your experience with us.

We are glad to know that you have appreciated the location and the equipment !
In fact, our concept is made for longer stays, and it is always a pleasure to read that it suits to our customers.

We are looking forward to welcome you again.

Yours Sincerely,