Beste klant,
Bedankt voor het delen van uw indrukken na uw recente verblijf in het Carlton.
We zijn verheugd dat u de ideale locatie van ons hotel in het centrum van Lille heeft benadrukt.
Ons hotel is volledig gerenoveerd met respect voor de charme van de plaats, wat de ingetogen decoratie en de grootte van de ontbijtruimte en The View bar verklaart.
We zullen uw opmerking over de talen die door het barpersoneel worden gesproken onmiddellijk doorgeven aan onze directie.
Tot slot, het spijt ons zeer en verrast door uw opmerking over ons ontbijt, zoals u kunt zien in eerdere opmerkingen is dit over het algemeen een positief punt van ons hotel.
Ons ontbijtteam besteedt bijzondere aandacht aan hygiëne en we verzekeren u dat er altijd voorzieningen aanwezig zijn om al onze klanten te beschermen. Het spijt ons als het servet voor het brood niet op zijn plaats zat tijdens uw bezoek.
Tot slot, u kunt er zeker van zijn dat u uw opmerking doorgeeft aan onze directie en ons ontbijtteam, zodat dit soort situaties niet meer gebeurt.
Ik kijk ernaar uit om je weer te verwelkomen om je de echte Carlton-ervaring te laten beleven,
Met vriendelijke groet,
Marie de Montgolfier
Communications Officer