4 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 125
Hotels.comUS$ 143
Hotel WebsiteUS$ 130
Beoordeeld op 25 april 2022

De locatie van het hotel is fantastisch. Op wandelafstand van het station. En centraal tegen de oude binnenstad. Ideaal als uitvalsbasis voor je bezoek aan Lille.

Het hotel zelf is een oud gebouw. En dat komt met zijn charmes én gebreken. Als je daarmee kan leven, is het een aangename plek om te verblijven.

De bar "The View" klonk wel sjiek. En was gezellig ingericht. Maar is in mijn ogen niet de hoogvlieger zoals aangekondigd in brochures. Het is een laag plafond waar menig persoon zich moet bukken (zeker Nederlanders) om gewoon te kunnen rondlopen. Het "zicht" op de opera is vanaf het eerste verdiep en helemaal niet spectaculair.
Voor mij niet zo een probleem, maar een deel van het personeel van The View kon enkel vlot Frans praten en had bijzonder veel moeite met andere talen.

Het ontbijt was uitgebreid, maar kon ons niet echt bekoren.
1. De koffie (zowel americano & cappucino) was onder het niveau van ongeveer elke "coffee shop" in de buurt. Twee nespresso toestellen (zonder gewone melk) aanbieden is in mijn ogen een ondermaats ontvangst. En ik zag veel andere gasten bij de koffietafel staan twijfelen. We waren zeker niet alleen.
2. Het "vers fruit" proefde helemaal niet zo vers meer.
3. En zo waren er nog andere kleine zaken zoals bvb het brood mocht je zelf snijden, maar er was zelf geen serviette om het brood vast te houden waardoor je wist dat de vorige gast jou stuk brood gewoon met zijn handen vast had.
4. Een personeelslid dat heel de tijd als een zuurpruim rond liep, was aan het klagen tegen een ander lid van de staf over zogezegd onterechte klachten die ze hadden gekregen. Als je wil klagen, doe het dan niet in de buurt van klanten. En luister eens naar klanten, want misschien hebben ze ook wel een beetje gelijk.

Datum van verblijf: april 2022
Marie De Montgolfier, Marketing van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2022

Beste klant,

Bedankt voor het delen van uw indrukken na uw recente verblijf in het Carlton.

We zijn verheugd dat u de ideale locatie van ons hotel in het centrum van Lille heeft benadrukt.

Ons hotel is volledig gerenoveerd met respect voor de charme van de plaats, wat de ingetogen decoratie en de grootte van de ontbijtruimte en The View bar verklaart.

We zullen uw opmerking over de talen die door het barpersoneel worden gesproken onmiddellijk doorgeven aan onze directie.

Tot slot, het spijt ons zeer en verrast door uw opmerking over ons ontbijt, zoals u kunt zien in eerdere opmerkingen is dit over het algemeen een positief punt van ons hotel.

Ons ontbijtteam besteedt bijzondere aandacht aan hygiëne en we verzekeren u dat er altijd voorzieningen aanwezig zijn om al onze klanten te beschermen. Het spijt ons als het servet voor het brood niet op zijn plaats zat tijdens uw bezoek.

Tot slot, u kunt er zeker van zijn dat u uw opmerking doorgeeft aan onze directie en ons ontbijtteam, zodat dit soort situaties niet meer gebeurt.

Ik kijk ernaar uit om je weer te verwelkomen om je de echte Carlton-ervaring te laten beleven,

Beoordeeld op 20 maart 2022

Het is een prachtig hotel met luxueus interiieur. Midden in het mooie centrum van Lille. De kamer is in dezelfde klassieke stijl ingericht. Het was erg schoon en volledig. Een speciale opmerking over de panorama bar op de "tussenetage" . Ontzettend leuk om daar een drankje te doen met een leuk uitzicht op het centrale stadsplein. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2022
Marie DM, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Beste klant,

Wat leuk om je lieve reactie te lezen!

We zijn verheugd dat u genoten heeft van het interieur en de omgeving van Hotel Carlton.

Bedankt voor het benadrukken van de ideale locatie van ons hotel in het stadscentrum.

We zijn verheugd dat je genoten hebt van The View bar, de cocktails en het adembenemende uitzicht.

Het hele Carlton-team bedankt u voor het aanbevelen van ons hotel!

Ik kijk er naar uit u weer te mogen verwelkomen,

Beoordeeld op 5 maart 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk, uitgebreid ontbijt van goede kwaliteit, leuke panoramabar. Nette kamer en goed bed. Hotel met leuke sfeer. Wij hebben de sauna fitness niet gebruikt wegens tijdsgebrek. Was nochtans op zelfde verdieping (5de) gelegen alsnonze kamer.

Datum van verblijf: februari 2022
Marie DM, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2022

Beste klant,

Bedankt voor het delen van uw indrukken na uw recente verblijf in het Carlton.

Het is een genoegen om te weten dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad!

Bedankt voor het benadrukken van de kwaliteit van ons ontbijtbuffet met een grote selectie verse en lokale producten.

We zijn ook verheugd dat je genoten hebt van onze panoramische bar The View!

Ik kijk er naar uit u weer te mogen verwelkomen,

Beoordeeld op 24 februari 2022

aangenaam hotel, vrij rustig door dubbele vensters en geen lawaai op de gangen.
ligging kan niet perfecter. Dicht bij de oude stad en tegenover de opera.
Ontbijt: heerlijk met prachtig uitzicht over de stad.

Datum van verblijf: februari 2022
Marie DM, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2022

Beste klant,

Wat een genoegen om je warme commentaar te lezen! Uw positieve feedback is een grote beloning voor al ons personeel.

Wij danken u voor het onderstrepen van de ideale ligging van ons hotel, evenals de kwaliteit van het ontbijtbuffet.

Wij wensen u een goede dag,

Hoogachtend,

Thaïs Toulemonde
Communicatiemedewerker

Beoordeeld op 4 februari 2022

Toffe locatie midden in het centrum (o.a. place de Gaulle en aan de rand van oud-Lille) met ruime en mooi ingerichte stijlvolle kamers en heel dicht bij het treinstation Lille Europe, zeker aan te raden voor een weekendtrip.

Datum van verblijf: februari 2022
Valentine V, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2022

Beste klant,

Dank u voor het benadrukken van de ideale locatie van ons hotel.

We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen,

Thaïs Toulemonde
Communicatiemedewerker