Agoda.com
Traveluro
Hotels.comUS$ 150
Priceline
Beoordeeld op 5 maart 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk, uitgebreid ontbijt van goede kwaliteit, leuke panoramabar. Nette kamer en goed bed. Hotel met leuke sfeer. Wij hebben de sauna fitness niet gebruikt wegens tijdsgebrek. Was nochtans op zelfde verdieping (5de) gelegen alsnonze kamer.

Datum van verblijf: februari 2022
Marie DM, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2022

Beste klant,

Bedankt voor het delen van uw indrukken na uw recente verblijf in het Carlton.

Het is een genoegen om te weten dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad!

Bedankt voor het benadrukken van de kwaliteit van ons ontbijtbuffet met een grote selectie verse en lokale producten.

We zijn ook verheugd dat je genoten hebt van onze panoramische bar The View!

Ik kijk er naar uit u weer te mogen verwelkomen,

Marie de Montgolfier
Communications Officer

Beoordeeld op 24 februari 2022

aangenaam hotel, vrij rustig door dubbele vensters en geen lawaai op de gangen.
ligging kan niet perfecter. Dicht bij de oude stad en tegenover de opera.
Ontbijt: heerlijk met prachtig uitzicht over de stad.

Datum van verblijf: februari 2022
Marie DM, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2022

Beste klant,

Wat een genoegen om je warme commentaar te lezen! Uw positieve feedback is een grote beloning voor al ons personeel.

Wij danken u voor het onderstrepen van de ideale ligging van ons hotel, evenals de kwaliteit van het ontbijtbuffet.

Wij wensen u een goede dag,

Hoogachtend,

Beoordeeld op 4 februari 2022

Toffe locatie midden in het centrum (o.a. place de Gaulle en aan de rand van oud-Lille) met ruime en mooi ingerichte stijlvolle kamers en heel dicht bij het treinstation Lille Europe, zeker aan te raden voor een weekendtrip.

Datum van verblijf: februari 2022
Valentine V, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2022

Beste klant,

Dank u voor het benadrukken van de ideale locatie van ons hotel.

Beoordeeld op 9 januari 2022 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel in het midden van de oude stad.Vriendelijk personeel en super ontbijt met een zeer ruim aanbod.Alleen de koffiebediening verliep niet zo vlot voor de meeste gasten.Zeer goed bed en gerieflijke badkamer.De uitstraling van het hotel verwijst naar de grandeur van weleer.
Bij de boeking hadden we ons vergist in de keuze van twee aparte bedden en dit werd bij het inchecken vlot veranderd.
Wij hebben genoten van ons verblijf in diet mooie hotel in hartje Lille.

Kamertip: Gewoon genieten,even weg van alles
Datum van verblijf: januari 2022
Valentine V, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2022

Beste gast,

Dank u voor het delen van uw indrukken van uw verblijf in het Carlton.

We zijn blij dat de kwaliteit van het beddengoed en de service van het hotel aan uw verwachtingen voldeden.

Wij danken u voor het benadrukken van de ideale ligging van ons hotel, evenals het ontbijtbuffet.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 31 oktober 2021

Het hotel ligt in hartje centrum aan een mooi plein. Je kan met je ontbijt heerlijk over dat plein uitkijken en mensen kijken.
Onze kamer was ruim en sfeervol. Het ontbijt was heerlijk, veel keuze bij t buffet. We hebben genoten!!

Datum van verblijf: oktober 2021
Valentine V, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2021

Beste gast,

Dank u voor het delen van uw indrukken van uw recente verblijf in het Carlton.

We zijn blij dat u genoten heeft van het comfort van uw kamer en ons ontbijtbuffet met een grote keuze aan verse en lokale producten!

Dank u voor het benadrukken van de ideale locatie van het hotel in het centrum van de stad.

Met vriendelijke groet

Marie de Montgolfier