3 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 166
Hotels.comUS$ 208
HurbUS$ 210
Beoordeeld op 19 september 2021

Het hotel staat op een prachtige plek binnen de stad en ondanks de ligging dringen straatgeluiden niet tot de kamer door. Helaas geldt dat niet voor geluiden van de omliggende kamers - krakende vloeren, pratende mensen en de housekeeping waren duidelijk te horen.
Gezien de prijs hadden we betere service verwacht dan elders maar er wordt geen enkele extra service geboden. Zelfs thee, minibar etc worden bij meerdaagsverblijf niet aangevuld.
Onze kamer had een lekkende airco waardoor er een plas water op de vloer lag. Hier werd niet eens excuses voor aangeboden.
Het sanitair lijkt stijlvol, maar kleine details zijn niet juist. De bril past niet op de wcpot en groene tegels zijn vervangen voor grijs.
Al met al een prima locatie maar voor de prijs hadden we meer service verwacht.

Datum van verblijf: september 2021
Valentine V, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2021

Beste klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken van uw recente verblijf in het Carlton met ons te delen.

Wij zijn ons bewust van het gebrek aan geluidsisolatie in sommige van de kamers en werken momenteel aan verbeteringen om ervoor te zorgen dat dit probleem zich niet meer voordoet.

Onze excuses voor het probleem met de airconditioning, wij hechten veel belang aan de controle van onze kamers en dit weerspiegelt niet de gebruikelijke kwaliteit van de dienstverlening. Aarzel niet om bij uw volgende bezoek contact op te nemen met de receptie, zodat wij u een andere, comfortabelere kamer kunnen aanbieden.

Wij verheugen ons erop u weer te mogen verwelkomen en u de echte Carlton-ervaring te bezorgen.

Met vriendelijke groet

Marie de Montgolfier
Assistent Marketing & Communicatie

Beoordeeld op 16 september 2021

Top hotel op een top locatie midden in het centrum. Diverse parkeergarages in de buurt. Goed ontbijt op de eerste etage. Bar is op de begane grond (in de lobby). Ziet er erg leuk uit maar maar mist gezelligheid. Erg vriendelijk personeel en iedereen spreekt zeer goed Engels.

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen op TripAdvisor te plaatsen naar aanleiding van uw recente verblijf in het Carlton.

Het verheugt ons dat u de professionaliteit en het warme onthaal van ons personeel op prijs stelde, evenals de ligging van het hotel met zijn prachtige uitzicht op de Opera en de Vieille Bourse.

Aarzel niet om contact op te nemen met de receptie voor een specifiek verzoek, zodat wij u een oplossing kunnen bieden, waarbij het comfort van onze gasten onze prioriteit is.

U kunt er zeker van zijn dat ik uw mooie opmerkingen zal doorgeven aan het personeel, dat blij zal zijn met uw terugkeer.

We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen,

Met vriendelijke groet

Marie de Montgolfier
Assistent Marketing & Communicatie

Beoordeeld op 6 september 2021

Positief: Ligging is perfect in centrum.Personeel is vriendelijk.In de grote kamer wel koffiemachine en waterkoker. Das fijn.
Negatief: Kamer meubilair zeer gedateerd. Dringend opknapbeurt nodig. Badkamer was echt niet schoon.
Haren op de muur,deur vol spetters en handafdrukken, badkuipbodem ziet er grijs uit.
Tip: de stortdouche blijkt na lang puzzelen wel te werken maar het is een raar systeem. Handdouche moet je in de stang klemmen. Je moet het maar weten...
Schoonmaken kamer kan beter.Airco zat vol stof dus maar niet aan gezet. Ontbijt is matig. geen losse jamkuipjes oid. Potten jam en honing en nutella met lepels erin. Vleeswaren wel prima in orde. Brood zelf afsnijden dus iedereen zit eraan. Niet zo hygienisch. Daar moet je van houden.
Er zijn mensen die deze zaken charmant vinden maar ik niet echt. Niet 4**** dus. Jammer.

Datum van verblijf: september 2021
Valentine V, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2021

Beste gast,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om bij ons terug te komen na uw recente verblijf in ons hotel.

We zijn blij dat u genoten heeft van het warme welkom van ons personeel. Dit is iets wat voor ons heel belangrijk is om elke gast zich thuis te laten voelen in ons hotel.

Wij verontschuldigen ons voor de verschillende problemen die zich hebben voorgedaan. Wij zijn verbaasd uw beoordeling over de kamer te lezen, aangezien dit niet onze gebruikelijke service is. Aarzel niet om ons een gedetailleerde beoordeling per e-mail (commercial@carltonlille.com) te sturen om te begrijpen wat er gebeurd kan zijn. Onze kamers worden dagelijks gecontroleerd door onze huishoudsters.

De vloer van het bad is inderdaad grijs, maar dit is een keuze van decoratie, geenszins om redenen van hygiëne. Het meubilair is antiek, maar dit draagt bij aan de charme van ons hotel.

Wat het brood voor het ontbijt betreft, hebben wij ervoor gekozen verse producten aan te bieden, wat niet mogelijk is voor losse broodjes.

Naar aanleiding van uw mening, die ons in staat stelt ons aanbod te verbeteren, zullen wij het douchesysteem verbeteren.

Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen en u de echte Carlton ervaring te geven.

Valentine Vandenbesselaer
Commercieel & Communicatie Manager

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Heerlijk ontbijt, prachtige kamers (toilet niet in de badkamer = pluspuntje!). Over het algemeen heeft het hotel een hele fijne sfeer met hele vriendelijke/behulpzame werknemers. De locatie is hartje Lille, dus voor een citytrip perfect.

Datum van verblijf: augustus 2021
La Direction, Propriétaire van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2021

Dear client,

Thank you for your very nice message. We are delighted to read that you enjoyed your room, the service and the personal attention you received from our staff during your visit. Indeed, it is our sincere wish to leave no stone unturned in order to offer all our guests the exception they are entitled to expect.

Yours sincerely,

Margot Dufour
Sales and Communication Assistant

Beoordeeld op 5 augustus 2021

Prima hotel. Jammer dat er geen parkeerplaats beschikbaar was. Sauna was prima maar de combinatie om het in één zaal te zetten met de fitnessapparatuur vonden wij niet passend. Personeel was vriendelijk. Voordat wij aankwamen moest ik invullen of wij extra info over de stad wilden. Dat heb ik gedaan maar we hebben nooit info ontvangen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Valentine V, Ventes van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Beste klant,

Wij danken u voor uw bericht en geven uw complimenten door aan ons team. Het spijt ons dat we geen gebruik konden maken van onze parkeerplaats, die wel degelijk vooraf te reserveren is.
Ons team stelt het bijzonder op prijs onze klanten te adviseren en wij verontschuldigen ons voor deze vergissing.

We kijken er naar uit u spoedig te mogen verwelkomen,

Valentine Vandenbesselaer
Verkoop & Communicatie Manager